Ravn Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Med under 4 dager igjen til spillet slippes; hvor skal man kjøpe det? Hvor selges dette spillet billigest? Det er sikkert mang en sjel som lurer på dette, eller godt kunne tenke seg å spare noen kroner. Har du oversikt over priser, post Hvor og Pris her. Ta gjerne med link til hjemmesiden til butikken for letthetsskyld. Tenk snart 3 dager igjen... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 når er release date? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 releasedate 18.03.2004.... spillet sendes fra EA-games om 3dager, 21 timer, 17min og 10 sec Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Elkjøp : 449,- Gamesmix: 479,- CDON: 419,- Akersmic: 449,- (inkl. frakt) Play.com: 29.99£ (inkl. frakt men pluss toll = over 500kr) Edit: Det burde seriøst vært mulig å få til en prisguide for spill på lik linje med hardware, iallefall for nye titler. Endret 12. mars 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 har jo kelkoo.no da, men den suger vanvittig Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 www.zailor.no 375.- (+ 30.- i frakt) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hm, aldri hørt om zailor, men de hadde ganske ok prisnivå, jevnt over. *Bookmarke* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ikke for å ødlegge nå, men lasta ned fyversjonen (pleier det med spill jeg skal kjøpe) og for å si det mildt... Det var elendig. Det er utrolig ensformig og dårlig, BF1942 er ett bedre spill på alle mulige måter, men dette er vel en smaksak. *oppgitt og skuffet* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan ikke spille online med piratversjonen, og spillet er jo laga for å være online-spill. AI'n kan ikke måle seg mot ordentlige mennesker. Basta. Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 når er release date? Se her for norsk releasedato: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14441 - Lignende produktsider finner du ved å søke på hele eller deler av produktets navn i Gamer.nos søkemotor. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan ikke spille online med piratversjonen, og spillet er jo laga for å være online-spill. AI'n kan ikke måle seg mot ordentlige mennesker. Basta. Jo faktisk.. Ligger masse ulovelige servere oppe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Billigst å anmelde det. Hehe, tviler på at det er så mye man kan gjøre med.. Forresten så sitter rundt 80-70 % av alle spillere på gamer.no med piratkopier i følge poll`et som var oppe.. Har en aning om at mange av de som klikker på warez spørsmål i forumet driver med masse piratkopier selv.. Lenke til kommentar
paladin Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Billigst å anmelde det. Hehe, tviler på at det er så mye man kan gjøre med.. Forresten så sitter rundt 80-70 % av alle spillere på gamer.no med piratkopier i følge poll`et som var oppe.. Har en aning om at mange av de som klikker på warez spørsmål i forumet driver med masse piratkopier selv.. Hehe. Nei jeg mente at det billigste er å anmelde spillet. Altså spillanmeldelse. Skal kanskje gjøre det. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Uansett hvordan man vrir på det, synes jeg ikke spillet holder mål til forventingene. Graffiken er rimelig utdatert, bruker de samme gamle shaderene, med en mer dirty vri på, menneskene ser dog litt annerledes ut. Jeg mener BattleField 1942 er mye bedre. Jeg vil tippe at dette spillet får mellom 5 og 7 i omtale. En 6 er passende. Multiplayer på nettet er det massevis av, tror du jeg gidder å spille mot AI som er randomly generated ? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 De som har mulighet bør gå til Spaceworld på Bystasjoen i Bergen og spør etter Battlefield:Vietnam. Gjorde det i dag og fik en BF:Nam t-skjorte. Grønn med '70-tallsblomster. Fancy Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Forresten så sitter rundt 80-70 % av alle spillere på gamer.no med piratkopier i følge poll`et som var oppe.. Du kan ikke regne slik. Det ene svaralternativet var "ingen/piratkopierer". Du vet ikke hvor mange som piratkopierer eller hvor mange som kjøper spill sjeldnere enn en gang i måneden. Vi kan kjøre en poll til senere hvor vi spør på årsbasis i steden. Det vil nok gi et helt annet resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå