Silje L Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har lastet ned cmessenger til min e700, men vet ikke hva jeg skal skrive inn på "settings"... F.eks "key code". Noen som har lyst å hjelpe? Åsså får jeg ikke helt til å registrere meg på cmessenger på pc en... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) cmessenger? er det vanlige msn messeger eller er jeg helt på jordet? Endret 12. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive.. f.eks. jeg bruker pinkoden min.. for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 men hva er cmessenger? er det et chatte-prog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 men hva er cmessenger?er det et chatte-prog. Det en java basert chatte klient som kan koble seg opp til msn nettverket. (tror jeg ) Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hehe, men da så. er det det samme prog. som er på p800? Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..f.eks. jeg bruker pinkoden min.. for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan.. Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen Tusen takk, d var kjempesnilt Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf... Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 du mener fra mobilen nå ikkesant? er det ikke slik at du betaler for det du laster ned da. GPRS eller hva det heter. jeg trodde det var noe slik, men det kan kanskje fikses på... Lenke til kommentar
allum Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..f.eks. jeg bruker pinkoden min.. for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan.. Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen Tusen takk, d var kjempesnilt Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf... Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris? Har du fått cMessenger til å fungere på e700? Jeg prøvde, tlf ble bare stående med connecting... Kom aldri noe mer. Endret 13. mars 2004 av allum Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 den key koden er valgfri.. den bruker du kun for å låse programmet.. slik at andre ikke kan skrive..f.eks. jeg bruker pinkoden min.. for å registrere, så må du fikse på hjemmesiden til cmessenger, fra data, og så må du vel bare fylle inn det som filles inn kan.. Jess!! Nå har jeg akkurat klart å ordne di greiene på dataen Tusen takk, d var kjempesnilt Forresten så har jeg allerede tastet inn pin- koden, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive. Så gjenstå bare å se om d funker fra tlf... Men et sp.mål til: Noen som vet hvor mye jeg blir belastet for?? Er d noen fast pris? Har du fått cMessenger til å fungere på e700? Jeg prøvde, tlf ble bare stående med connecting... Kom aldri noe mer. Nei, d funker jo selfølgeli IKKE på tlf...men jeg klarte å få til d greiene på internett. Fikk opp alle kontaktene mine osv... Men på tlf blir den stående på connecting Noen som i det hele tatt har fått det til å funke på E 700??? Lenke til kommentar
allum Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har prøvd meg med noen andre Java programmer som også krever oppkobling mot gprs, men har ikke fått de til å fungere heller (f.eks. EmailViewer). Lurer på om java prog'ene på e700 har problemer med å koble opp gprs. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) er det noen her som vet om det finnes slike feil på p800'en også? eller går alt greit der? Endret 13. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Vis du tenker på JMsn Pro fungerer den helt fint. Taster bare inn brukernavn og passord (samme som du bruker på data) og trykker login så kommer det opp en boks med forskjellige "acounter" der velger du gprs så er du tilkoblet Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Vis du tenker på JMsn Pro fungerer den helt fint. Taster bare inn brukernavn og passord (samme som du bruker på data) og trykker login så kommer det opp en boks med forskjellige "acounter" der velger du gprs så er du tilkoblet snakker du om p800 nå? Endret 13. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) oki, men hvorfor heter det jmsn? er det ikke vanlige msn messenger? Endret 13. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 java msn tenker jeg (bare gjetter) Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ja, det virka sannsynelig... takk Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) men må man laste dette ned på pc'en først og så over til tlf'en med usb kabel? Endret 13. mars 2004 av VgaR Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 laster ned en .sis fil dobbelt klikker på den og trykker next noen ganger velger hvor den skal ligge(c: eller d:) og innstallerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå