aldrimerforum Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det er store forskjeller på de forskjellige Geforce 4 kortene fra de forkjellige produsentene. Jeg ser at Creative har det billigste kortet. Skal kjøpe meg GF4 Ti 4600....hvorfor blir det alltid anbefalt å kjøpe f.eks gainward?? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Er ikke Creative kortene dårlige da ? - Jeg har aldri sett på skjermkortene til Creative som noen gode kort,... Eller er det bare tull ? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Gainwar dblir anbefalt fordi dei med GeForce-korta sine har satsa på topp-komponentar (som reflekteres i prisen), og har dermed fått eit rykte som pålitelege, stabile og overklokkingsvennlege kort. Andre produsentar kan velge billegare komponenter feks. i filtre, for dermed å presse pris. Mitt Creative GF3 var billeg, og hadde skikkeleg dårleg bildekvalitet. Enkelte seier at detta har betra seg med dei nyare Creative-korta. Når det gjeld GF4 så såg eg ein stad at Creative si kjølevifte var av elendig kvalitet og bråkte ein del, så det må jo vere ein god grunn til å legge på nokre ekstra hundrelappar for betre vifte. Om vifta på Creative GF4 4600: Quote: While it is quite a visual treat and does an excellent job, it is very loud and its sound bears resemblance to that of a blow-drier for your hair. http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/...eforce4-04.html [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-03-23 16:32 ] Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Tror ikke det er noen spesiell forskjell på kortene, utenom vifte/kjøleribbe, programpakke o.l Alle kortene bygger vel på samme chipset, så spesielt stor forskjell kan det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå