HKRoed Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hei! På digi.no skrev de her om dagen om ett program som skulle øke hastigheten når en skulle kopiere eller flytte filer. http://killprog.narod.ru/killcopye.html. Dette funket jo greit det, men etter at jeg flyttet nesten 10GB fra en disk til en annen, så har jeg allikevel ikke fått bedre plass på den disken jeg flyttet de fra. Hadde 25MB ledig føre jeg startet å flyttet, og det samme etter. Mappene er flyttet de, men allikevel ikke bedre plass. Håper noen kan hjelpe meg her... Endret 12. mars 2004 av SpritHansi Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du sjekket papirkurven? Ellers tar ofte slike programmer standardmessig en "backup" av det som blir kopiert/flyttet... Sjekk også at dette ikke er tilfelle og slett ev. backupen om det finnes noen. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Har du sjekket papirkurven? Ellers tar ofte slike programmer standardmessig en "backup" av det som blir kopiert/flyttet... Sjekk også at dette ikke er tilfelle og slett ev. backupen om det finnes noen. Ingenting i papirkurven nei. Finner heller ingen backup noe sted. Hmm... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ser at def. konfigurasjon har en hake for "log this copy to history" og lurer på om det kan være noe der?! Har du forsøkt å restarte maskinen etter flyttingen? Var ellers en svært treg og lite informativ side i linken din... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Fikk ordnet det nå etter litt knoting. Startet opp i sikkermodus Huket av for å vise systemmapper I "Recyckler" på den disken som jeg flyttet fra fant jeg en mappe som hette "Norton". I denne mappen fant jeg alle filene som jeg hadde flyttet. Etter at jeg slettet disse, ble alt bra. Men takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 At det ordnet seg var jo det viktigste! Takk for tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå