xm8 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Til min store glede kom min C62 i posten i dag. Det tok bare 2 dager fra bestilling hos Komplett.no til den kom i postboksen! Det jeg lurer på er: Hvor lenge bør jeg førstegangs-lade batteriet? I manualen står det ca. 3,5 timer men jeg har også hørt at det er lurt at batteriet lades lengre første gang. Hva bør jeg gjøre? PS!: En annen ting jeg lurer på er om at MMS og GPRS innstillingene kommer ferdig konfigurert på mobilen eller må jeg legge disse inn selv? (Har Telenor Kontant.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 du får neppe noe fasitsvar på dette, selv om det kanskje finnes.. det er mange ulike batterityper, og mange ulike meninger om de ulike typene også. mitt beste råd er å gjøre som manualen sier. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du kan ikke bestille det ihvertfall, men du kan jo prøve å sende mms og se om det fungerer.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) *tre* nyttige linker i ditt tilfelle: batteryuniversity.com, lær deg alt som kan læres om batterier telenormobil.no burde hjelpe deg med mms og sånn (eller bare ring 05000) og denne kan nok også være nyttig hvis du lurer om noe om din kjære c62 .. . (et C62,MC60, C60 and A60 forum) her får du mms instillingene lad den et par timer du, litt etter den er fulladet også edit: la til en link og litt skriveleif fixes... Endret 12. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 MMS-instillinger osv får du gratis tilsendt fra my-siemens: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...ta%252F,00.html (funker på C62, SX1, ST55 og ST60) Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Takker alle så meget for rådene. Jeg får plugge i laderen og så får vi se hvordan det går... Xm8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå