dajjan Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei... windows begynte og blinke nede i høyre hjørnet med at det var liten diskplass igjen,(under 200mb free) javel tenkte jeg og tok slettet noen filmer og litt annet greier på ca 3-4GB,men disse tingene jeg har slettet forsvinner,men det blir ikke mer ledig diskplass!?!? forandret noen på noen av jumperene for en uke siden,men satt de tilbake slik de var da alt virket! kan dette ha noe og si! noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hei hadde samme problem, da jeg tok backup av noen dvdfilmer. du kan ikke bare ha glemt å tømme papirkurven? d gjorde nemlig jeg Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Nei er nok ikke der problemet ligger... noen andre med noen ideer? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bruker du Norton så ligger det eit program som heiter Norton Protection i Søppel bøtta di. Tåpelig program som tar vare på alt du flytter eller sletter. Høgreklikk på søppel bøtte og fjern haken for alle dei partisjonene du ikkje vil at den funksjoner skal gjelde og purge deretter alle filer. Eller ka det no heitte. Endret 12. mars 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Glimrende,der funka det ja...tusen takk ulvestad for en møkka funksjon av norton! Endret 12. mars 2004 av dajjan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Tror ikke det er Norton det er noe feil med Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Tror ikke det er Norton det er noe feil med Norton er det ikke noe feil med,men akkurat den funksjonen der var noe møkk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå