venomzorg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei, lurer på hvilket hovedkort som anbefales til A64 3200, legger vekt på stabilitet og ytelse, må også ha gb lan, s-ata og raid. skal kjøpe på komplett.no så det må bli en av disse tenkte jeg sku kjøpe twinmos pc3200 1gb ram dual pakken der hvis ingen fraråder dette. -Abj Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Nå har det dukket opp tester av nForce3 250 og forhåpenteligvis så er det ikke så lenge til produktet kommer på markedet Jeg hadde heller ventet på nf3 250 enn å kjøpe et hovedkort basert på et ustabilt VIA chipsett. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 MSI KT8 NEO har alt av det som du nevnte. nForce 250 blir veldig bra men jeg leste ett beta review og det ble sagt at dette er ingen "overgang" egentlig og angåene visse tinger var det "catch up" med VIA. Simon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det beste du får tak i akkurat nå er nok gigabyte K8NNXP, dette har jeg selv prøvd og det er meget bra, har nå et Shuttle AN50R i maskinen og det er betydelig svakere på klokking, betydelig!! Lenke til kommentar
daniello Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Snekker`n: Jeg såg under sata guiden at du fikk problemer med installeringen av os på s-ata disken på gigabyte K8NNXP hk. Fikk du en løsning på det til slutt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jepp ordna seg det ja etter noen oppdateringer . Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) MSI KT8 NEO har alt av det som du nevnte. nForce 250 blir veldig bra men jeg leste ett beta review og det ble sagt at dette er ingen "overgang" egentlig og angåene visse tinger var det "catch up" med VIA. Simon nForce 250 støtter Cool'n'Quiet og er mer stabilt enn brikkesettet fra VIA. Endret 12. mars 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) HMM!! kanskje det falcon_ Endret 12. mars 2004 av Haslum Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 når ca er nforce 250 på markedet da? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 my 2 cents A64 XP3200+ boxed Gigabyte K8VNXP OCZ 512MB EL Platinum Edition PC-3200 DDR 512(2-2-3-5) Har dette selv, og har ikke merket noe problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) nForce 250 støtter Cool'n'Quiet og er mer stabilt enn brikkesettet fra VIA. Og hvordan begrunner du denne dumdristige påstanden? Tipper du har 0 bevis... Endret 13. mars 2004 av aabxx Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 nForce 250 støtter Cool'n'Quiet og er mer stabilt enn brikkesettet fra VIA. Og hvordan begrunner du denne dumdristige påstanden? Tipper du har 0 bevis... Tja 250 blir vel neppe noe dårligere enn 150 og dette igjen er jo langt mer stabilt enn via. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 nForce 250 støtter Cool'n'Quiet og er mer stabilt enn brikkesettet fra VIA. Og hvordan begrunner du denne dumdristige påstanden? Tipper du har 0 bevis... Bevis? VIA sitt brikkesett er i ferd med å gi A64 et dårlig rykte! Du skal være heldig om du finner minne som er stabilt på et hovedkort med VIA brikkesettet. Du kan jo bare spørre Snekker'n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 nForce 250 støtter Cool'n'Quiet og er mer stabilt enn brikkesettet fra VIA. Og hvordan begrunner du denne dumdristige påstanden? Tipper du har 0 bevis... Bevis? VIA sitt brikkesett er i ferd med å gi A64 et dårlig rykte! Du skal være heldig om du finner minne som er stabilt på et hovedkort med VIA brikkesettet. Du kan jo bare spørre Snekker'n Helt enig VIA er faktisk i ferd med å gi AMD samme dårlige rykte nå som de ga dem med sine dårlige hovedkort tidligere til socet A. Desverre er det slik at om noen har en ustabil maskin så spør ikke folk om hvilken komponent som er årsaken , men de spør om hvilket system du har, amd eller Intel, dermed blir ryktet denne gangen som sist : AMD er ustabilt, selv om amd egentlig ikke har noe med dette å gjøre. For min del synest jeg det er rart at via får lov til å fortsette med å lage hk til dem pga dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå