rc-halv Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har fått 1.6 med STEAM. Har uten også, men siden de fleste 1.6 serverne har STEAM måtte jg få meg det. Så er det jo sånn dritt at man må registrere Half-Life koden og alt. Men det er problemet. Jeg har ingen kode som er gyldig. Jg har prøvd MANGE ganger med kodene fra en cd-key generator og en annen gammel kode, men de fleste er vel oppbrukt. Så jeg lurer på om det er en måte å omgå eller en crack for å slippe å registrere koden på STEAM. Hvis det finnes vil jeg gjerne ha noen linker. Eller hvis noen har en kode de ikke bruker og som ikke er registrert. Takker for svar. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du må nok kjøpe en gyldig Half-Life cd-key.. En Blue Shift key funker også (HL utvidelsepakke) Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 half life finner du alltids i en "99 kroners" kurv på buttiker som obs, så det også inne på ram og rom. du kan jo også kjøpe det online...? Cdon Play Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg har fått 1.6 med STEAM. Har uten også, men siden de fleste 1.6 serverne har STEAM måtte jg få meg det. Så er det jo sånn dritt at man må registrere Half-Life koden og alt. Men det er problemet. Jeg har ingen kode som er gyldig. Jg har prøvd MANGE ganger med kodene fra en cd-key generator og en annen gammel kode, men de fleste er vel oppbrukt. Så jeg lurer på om det er en måte å omgå eller en crack for å slippe å registrere koden på STEAM. Hvis det finnes vil jeg gjerne ha noen linker. Eller hvis noen har en kode de ikke bruker og som ikke er registrert. Takker for svar. 1. Eneste måten du kan få spilt det på er ved å kjøpe half life. 2. Går ikke an å spille cs1.6 uten steam, så jeg tviler på at du har en 1.6 versjon som kan kjøre uten steam. 3. Det går ikke an å cracke - cd-key generatorer er også bare en ønskedrøm. Endret 12. mars 2004 av Citizenx Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 1. Eneste måten du kan få spilt det på er ved å kjøpe half life.2. Går ikke an å spille cs1.6 uten steam, så jeg tviler på at du har en 1.6 versjon som kan kjøre uten steam. 3. Det går ikke an å cracke - cd-key generatorer er også bare en ønskedrøm. Det er fullt mulig! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 for det første så er denne topicen i strid mot reglene, da den innebærer piratkopiering. ...samt en hardnakket påstand om at man ikke kan kjøre 1.6 uten steam, noe som er fullt mulig. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 fullt mulig, men bare på noen få non-steam server Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 for det første så er denne topicen i strid mot reglene, da den innebærer piratkopiering Hvor finner du noe om piratkopiering i denne topicen...............? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 for det første så er denne topicen i strid mot reglene, da den innebærer piratkopiering Hvor finner du noe om piratkopiering i denne topicen...............? Noe i denne duren kanskje? Jg har prøvd MANGE ganger med kodene fra en cd-key generator og en annen gammel kode, men de fleste er vel oppbrukt. Så jeg lurer på om det er en måte å omgå eller en crack for å slippe å registrere koden på STEAM. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Slike ting kan du ta et annet sted en på dette forumet. Les rettningslinjene hvis du forsatt ikke vet hva jeg sikter til. Og jeg stenger threaden i tilfelle noen skulle være så lur å poste et eller annet som ikke er i tråd med rettningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg