einnygaa Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Hei Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg har en gammel maskin(maskin nr 2) og jeg vil gjerne gjøre slik at jeg kan spille på den. Jeg har to ulike voodoo 2 kort et med 12mb og et med 8mb ram. Er det mulig å få begge til å kjøre sammen og hva må jeg gjøre? noen spesielle drivere osv? håper på god respons Hilsen Einar Lenke til kommentar
house Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 nei.. du må ha 2 identiske, så en liten "ide" kabel sak, for å kjøre dem i SLI mode! Housey Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 du har sansynlig vis fådd med en litn kabel som skal stå i kontaktan på kortet.. bære sett kortan nært hverandre i maskin, plugg i ledningen på kortan å.. husk å sette en kabel fra skjermkortet til voodo 2 (1) fra (1) til (2) og putt i skjermkabelen.. på kort nr. 2. så starte du maskin å legg inn driveran.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-23 15:33, house skrev:nei.. du må ha 2 identiske, så en liten "ide" kabel sak, for å kjøre dem i SLI mode!Housey d va nåkka nytt før mæ. har 2 stk voodoo 2 på gammel maskin 12 og 8 fungere glimrende Lenke til kommentar
house Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hmmz.. fikk ikke det til å funke jeg.. for mange år siden da =) Housey Lenke til kommentar
einnygaa Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Takker for svar. Hvilke drivere burde jeg bruke. Må jeg ha noen spesielle for å ha 2 kort. Når jeg prøvde så fikk jeg veldig rare farger i spillene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 e vel bære å bruke de vanlige driveran som fulgte med kortet ? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Trenger ikke noen spesiell driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå