LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal kle alle ledningene fra PSU med kabelstrømper, og lurer derfor på om en enkel måte å demontere molex kontaktene på? Er også en annen kabel jeg stusser litt på, den har 3 svarte, 2 oransje og en rød ledning inn i seg, og den har 6 hull på rekke, samt en rekke med 6 litt mindre hull ovenfor.... hvordan demonterer jeg denne? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Molexkontaktene er jo enkle, Ta en liten skrutrekker og press inn festeørene så er det bare å dra ut. http://www.virtual-hideout.net/guides/cabl...ing/index.shtml Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Festeører, er det de metall/kobber-sakene som man ser nedi plasten? Når man monterer igjen, er det da ekstremt viktig å få akkurat de samme kablene på akkurat samme sted? Er jo mange rød, mange gule osv. Eller er det samm ehvilken gul som skal der og der liksom? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hvilken gul som går hvor er uvesentlig. de alle gir samme spenningen(av en bestemt farge). du må bare ha rett farge på rett sted. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 skjær av en antenne, så bare putter du antenna over pinnene og så detter de lett ut Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 En antenne? Hva slags antenne? Har ikke så mange antenner til overs Ser på den linken at han dytter en skrutrekker for å skyve inn ørene / vingene.... men jeg har ingen skrutrekker som er så liten. Noen tips til andre ting jeg kan bruke? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 En antenne? Hva slags antenne? Har ikke så mange antenner til overs Ser på den linken at han dytter en skrutrekker for å skyve inn ørene / vingene.... men jeg har ingen skrutrekker som er så liten. Noen tips til andre ting jeg kan bruke? slik som er gamle radioer, den radiostyrte bilden din osv... mvh ballemann Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 HAr nok ingen sånne som jeg vil kvitte meg med... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg brukte en kobber ledning, av den tykke litt seige typen, men det krever en del tolmodighet, den seks hulla ledningen er en ekstra strøm kontakt som gamle system ofte bruker (er nå erstatet av en 4 pins med svarte(-12) og gule (+12)) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg får prøve litt av hvert.... har på følelsen av at dette ikke kommer til å gå, eller at det tar veldig lang tid. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Trenger bare litt øvelse. Når du beynner å få teken på det går det helt greit. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Hm, må man dytte ned disse ørene på begge sider? Er det bare å dra den ut etterpå? Eller må man dytte den ut? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Yey, gjett hvem som fikk det til? Nå blir det kabelstrømper. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 en annen måte å få de ut på: ta et gammelt headset og kutt tuppen av 3,5mm pluggen så bruker du den til å sette utenpå rørene(inni molexen) så kan du dra ut fra andre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå