Gå til innhold

Samsung Z105


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte denne jeg : D700 men linken din til den fikk jg ikke hetl til å funke.. Likte ikke helt utseende på den eller.Det stod at den kommer snart men den kommer kanskje ikke til Norge??

 

EDIT: det funker ikke å linke til D700, man kommer bare til I500 men det er jo bare å velge D700 fra menyen nederst...

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

132 gram..! Wow, den så jo så liten ut (Z105, altså), men det var en UMTS-telefon også da.

 

Siden den har det roterbare kameraet man finner på V200, støtter den da også videosamtaler?

 

Hva med skjermen da? Er den så bra som spec'sen sier? 262k farger og 176x192 pixler høres jo bra ut, samt at det er Samsung...

Lenke til kommentar

Den har video ja..

 

http://www.samsung.com/at/presscenter/pres..._0000033201.asp

 

SGH-Z105

Samsung hat sich mit einigen großen Partnern zusammengeschlossen und wird in Cannes Live-Demonstrationen der 3G-Technologie und -Dienste vorführen.

Anhand des SGH-Z105, dem neuen modischen 3G-Modell von Samsung, wird die Zukunft der mobilen Videotelefonie und der Videoübertragungen in Echtzeit präsentiert.

 

Das SGH-Z105 ist ein 3G-UMTS-Clamshell Mobiltelefon, das nahtlose Kommunikation von Land zu Land sowie zwischen GSM/GPRS-basierten und WCDMA-basierten Netzwerkumgebungen unterstützt. Im Vergleich zu herkömmlichen 3G-Mobiltelefonen ist dieses Modell überaus kompakt und verfügt neben einer umfangreichen 3G-Funktionalität auch über ein ansprechendes, formschönes Design.

Das SGH-Z105-Mobiltelefon von Samsung ist außerdem mit einer eingebauten drehbaren Digitalkamera, einem hochwertigen TFT Farbdisplay mit 262.144 verschiedenen Farben sowie 40 polyphonen Klingeltönen ausgestattet.

 

Technische Daten: SGH-Z105

 

 

Multi-Mode  E-GSM / GPRS + W-CDMA 

 

Band  900 / 1800 MHz + 2.1 GHz

 

GPRS  Klasse 10

 

Kamera  VGA / CMOS

 

Display  Hauptbild: 262.236 TFT-Farben, 176 x 192 Pixel

 

Extern: 65.536 Farben, 96 x 64

 

Abmessungen  95 x 50 x 26 mm

 

Gewicht  132 g

 

WAP  2.0

 

Java (MIDP 2.0)

 

MMS  unterstützt

 

Funktionen  Bildschirmtelefon / Videoübertragungen

SAT

SyncML (lokal)

USB-, RS232C-Kompatibilität

 

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...