Stig-Arne Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Når jeg aktiverer tv-utgangen på skjermkortet så blir pc-skjermen deaktivert.. går det på noen måte ann å endre på dette ? Har pc`en stående i ett annet rom enn tv`en så blir litt vanskeli å springe i mellom... Lenke til kommentar
STURM Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hentet fra gainward faq Windows will allow displaying its desktop on a television, but not on a VGA monitor simultaneously. This is not an error: Only a very few display adapters, such as NVIDIA’s GeForce2 MX based display adapters will support simultaneous display on both Television and a VGA Monitor. If you have a GeForce2 MX based Gainward display adapter, open Window’s “Display Properties” “Settings” – applet, choose a resolution of 800x600 or 640x480 and click on “Apply”. Then click on the “Advanced…” button and select the “TwinView” tab. Choose the “Clone Desktop” feature and click on “Apply” sorry! Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Kjører to pc-skjermer og TV'n samtidig jeg.... Skryte-skryte...... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Har ATI kortene noen slike hinder som det der ? - har selv mitt Radeon VE kort som støtter det fullt seff. Men viss jeg skulle kjøpt et nytt. 8500 et eller annet,... Ville det da vært like godt støttet ? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 ATI Radeon 8500LE har i alle fall støtte for å bruke 2 monitorer og video-ut samtidlig. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg sier bare en ting jeg : SKAFF TVTOOL!! (www.tvtool.de) . Jeg har et gammelt rivatnt2 kort og jeg får kjørt både tven og monitoren samtidig med det vidunderlige tvtool... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå