ZaZi Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har hørt at det er problematisk å få til MMS innstillingene på motorola sine mobiler, noen som vet noe om dette? Og vet noen om V600 kun har det dritt iTap skrive systemet? det tar jo tett lenger tid å skrive med det enn med T9 og uten ordliste i det hele tatt! men nå er ikke jeg vant til det heller da! V600 er en fristende mobil, men hvis jeg går rundt og irriterer meg over ordlista så gidder jeg ikke kjøpe den! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ifølge gsmarena så har den T9. Står ingenting om iTap der. Lenke til kommentar
ZaZi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Står iTap på motorola sin hjemmeside da! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 tror v600 har iTap. Men en ny versjon, ikke samme som i T720i f.eks.. Lenke til kommentar
ZaZi Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 hva vil forskjellen være? Jeg har prøvd E365 og den var irriterende å skrive med syns jeg. Den er jo ganske ny er den ikke? vil v600 være som den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Står iTap på motorola sin hjemmeside da! Javel. Det visste jeg ikke. Men du kunne jo sjekket det først før du braser ut og spør her vel? Nå vet du hvertfall at den har iTap. Lenke til kommentar
doh Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet du når v600 kommer til norge? syns den ser veldig fristende ut jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå