Serqevx Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kjøpte et kabinett her for en stund siden, fikk med masse små plastkuler! Hva skal disse brukes til? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 som lå inni en liten pose? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er for å hindre kondens og er ikke meningen at de skal tas ut av posen siden de er giftige! BTW: Det er ikke plast... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Wooops.. ska jeg gjørra nå a? kaste dem? er det farlig å ta på dem? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ikke farlige å ta på , men ikke spis de Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er for å hindre kondens og er ikke meningen at de skal tas ut av posen siden de er giftige! BTW: Det er ikke plast... silisiumkuler eller noe heter det og skal kastes ja, du dauer absolutt ikke av å ta på dem Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) tips: ikke kast de men legg de i i en verktøy veske vis du har.. hindrer ette eller annet ække sikker på hva Endret 12. mars 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er for å hindre kondens og er ikke meningen at de skal tas ut av posen siden de er giftige! BTW: Det er ikke plast... silisiumkuler eller noe heter det og skal kastes ja, du dauer absolutt ikke av å ta på dem Silisium er det garantert ikke! Silisium er en halvleder som er meget edel... Med andre ord er den dyr, og følger så absolutt ikke med i et kabinett. Silisium brukes blandt annet i produksjon av prosessorer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 silica gel == [petro] blågel, silikagel, silisiummasse. Mener det er dette de er laga av. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg prøvde å legge noen sånne kuler på tunga (ikke spørr koffor) da "sitter" de fast, litt morsomt Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg prøvde å legge noen sånne kuler på tunga (ikke spørr koffor)da "sitter" de fast, litt morsomt hihi, samme her! men da var man jo ikke klar over at de var giftige hva er det denne giften gjør? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg prøvde å legge noen sånne kuler på tunga (ikke spørr koffor)da "sitter" de fast, litt morsomt hihi, samme her! men da var man jo ikke klar over at de var giftige hva er det denne giften gjør? De gjør at du skromper inn å dør , men det blir ikke før om en 60-70år så Vet ikke hva de gjør, men du får sikkert bare litt vondt i magen av det i verste fall... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sleng alle inn i munnen og skyll ned med et glass vann! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sleng alle inn i munnen og skyll ned med et glass vann! Det er ikke godt, men du får garantert vondt i magen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sleng alle inn i munnen og skyll ned med et glass vann! Det er ikke godt, men du får garantert vondt i magen "Smart du" Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Silisium er det garantert ikke! Silisium er en halvleder som er meget edel... Med andre ord er den dyr, og følger så absolutt ikke med i et kabinett. Silisium brukes blandt annet i produksjon av prosessorer. Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke silisium i seg selv er noe særlig dyrt i det hele tatt. Grunnen til at prosessorer osv er så dyre er nok fordi folka som lager dem har en helsikes jobb med å forme og dope silisiumen om til bittebittesmå transistorer. Silisium i seg selv (aka kisel) fins det tonnevis av i naturen i mer eller mindre rene former, og det er forholdsvis enkelt å fremstille kjemisk. Og det er ihvertfall IKKE edelt =) Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 dette er *ikke* silisium kuler, men silikonkuler. de har egenskapen at de suger til seg fuktighet. kjøper du f.eks en skinnveske i en butikk så finner du mest sannsynlig slike poser i den også. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 du må absolutt ikke ta på dem, du kan få SARS. dem sender virus fra en hemmelig base i afrika som dem sender i sliike små poser med kuler i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 du må absolutt ikke ta på dem, du kan få SARS. dem sender virus fra en hemmelig base i afrika som dem sender i sliike små poser med kuler i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå