Aimshot Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er det noen som vet om det blir mulig å spille online på pc-versjonen av SC Pandora Tomorrow? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 det er jo det som er de store med PT, det skal være en helt ny type mp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 SVÆRT overraskende dersom det ikke er mulighet for det. PC har et større marked for MP og PT bringen en helt ny MP opplevelse.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 når jeg leste en andmelelse av spillet skulle det være mp på alle plattformer Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg gleder meg så sinnsykt til jeg får spilel MP-delen. Det _må_ komme ut en MP-demo av spillet! Blir sikkert fett på LAN! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 som så mange alt har sagt så er det mp på splinter cell pt. og det hadde vert veldig rart om det kun hadde gått an å bruke den på lan. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ren gjetting.. neppe Der tok du feil gitt. Lenke til kommentar
Pack-Man Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Forholdene ligger hvertfall til rette for at det skal bli en veldig god multiplayer opplevelse med Pandora Tomorrow... Men det er klart : Det kommer jo veldig ann på hvem du spiller med... Om man bare løper villt rundt å skyter som i Unreal Tournament, vil multiplayer i Pandora Tomorrow være helt meningsløs, spør dere meg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 MP delen blir nok best på LAN, med folk du kjenner, som man kan diskutere taktikker med og slikt, på internett kommer man nok alltids på lag med han som Må springe rett inn i fiendens sine linje å bli slakta deretter... Raven Shield er et godt eksempel på mp spill som funker best på lan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 men det er jo en del av spilllet da, at det ikke skal gå and å bare springe rundt å skyte folk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ren gjetting.. neppe Helt feil! På PC vil man få nye og oppfriskende moduser, det går met ut på at spioner og soldater slåss mot en annen. De har sine egne teknikker, f.eks. soldater skyter, spioner sniker. *Glede seg* Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) og en annen ting, folk har vel innsett at veldig mange (curse them, curse them) piratkopierer sine spill hvis det ikke er en multiplayer del .. så jeg håper på bra MP i dette spillet. edit: leif Endret 15. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Litt offtopic kanskje men jaja.. Er PT en ekspansion-pack eller en stand-alone ? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Stand-Alone, og uten Tom Clancy tittelen. Tror Ubi-Soft følte seg litt bundet med Tom Clancy navnet, så de ville lage en oppfølger der de fikk større frihet, tror jeg det var. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hadde blitt grei lang tittel og; Tom Clancys Splinter Cell Pandora Tomorrow ;P Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 På hjemmesidene står det; Tom Clancys Splinter Cell: Pandora Tomorrow.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå