LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Fikk pakka fra microplex i gåt som bl.a. inneholdt et Lian Li floppy-deksel av typen universal. Hvordan skal dette festes? Oppå dekselet som allerede sitter på? Eller isteden for dekselet som sitter på? Lenke til kommentar
bennern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hei.... det skal ikke på.... det er bare i tilfelle du får et uten deksel ! temmelig sikker på det ! Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du LIAN-LI kabinett? Lenke til kommentar
bennern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg bestilte foresten Lian Li kabinett og fikk samma saken.. leste litt.. det er sånn som jeg sa.. den skal kun på om disketstajonen ikke har noe deksel foran Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Teekay: Jeg får det i posten snart Det er dette jeg snakker om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=F01B&toc=3085 Virker da som det sakl på diskettstasjonen for å matche kabinettets utseende? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Du skal ikke fjerne dekselet framme på diskettstasjonen, du skal bare klistre det på. Edit: Gikk litt for fort på tastaturet. Endret 12. mars 2004 av Earendil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Teekay: Jeg får det i posten snart Det er dette jeg snakker om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=F01B&toc=3085 Virker da som det sakl på diskettstasjonen for å matche kabinettets utseende? Ser ut som om du skal ta av det gamle dekselet, ja.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 bort bort, fort fort, med gamle dekselet... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Teekay: Jeg får det i posten snart Det er dette jeg snakker om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=F01B&toc=3085 Virker da som det sakl på diskettstasjonen for å matche kabinettets utseende? Ser ut som om du skal ta av det gamle dekselet, ja.. Du skal lime det nye dekselet på det gamle. Det var ihvertfall det jeg gjorde. Dekselet er ikke mer enn 1-2 mm tykt uansett. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Teekay: Jeg får det i posten snart Det er dette jeg snakker om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=F01B&toc=3085 Virker da som det sakl på diskettstasjonen for å matche kabinettets utseende? Ser ut som om du skal ta av det gamle dekselet, ja.. Du skal lime det nye dekselet på det gamle. Det var ihvertfall det jeg gjorde. Dekselet er ikke mer enn 1-2 mm tykt uansett. jeg tror du tenkte på denne dette er samme type som jeg har, og den skal bare limes utenpå. men, han har den andre typen, den er jeg ikke sikker på hvordan monteres. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Teekay: Jeg får det i posten snart Det er dette jeg snakker om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=F01B&toc=3085 Virker da som det sakl på diskettstasjonen for å matche kabinettets utseende? Ser ut som om du skal ta av det gamle dekselet, ja.. Du skal lime det nye dekselet på det gamle. Det var ihvertfall det jeg gjorde. Dekselet er ikke mer enn 1-2 mm tykt uansett. jeg tror du tenkte på denne dette er samme type som jeg har, og den skal bare limes utenpå. men, han har den andre typen, den er jeg ikke sikker på hvordan monteres. Ja, det var det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det dekslet du linker til skal ikke limes på noe som helst. Det skal festes i kabinettet. Hvordan det skal sitte ser du enkelt når du får kabinettet. Floppydriven monterer du som den er på innsiden av dette. Trenger ikke/skal ikke fjerne noe fra floppydriven. Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har nettopp kjøpt et slikt deksel til mitt Lian Li PC86 kabinett (sort)... Du skal ikke fjerne eller modifisere noe som helst på diskettstasjonen, dekselet skal settes utenpå. Jeg vet ikke om du får gjort nettopp dette med ditt nåværende kabinett, for på Lian Li kabinetter (mitt ihvertfall) så sitter diskettstasjonen i et eget modul bestående av 3 stk. eksterne 3.5" plasser. Modulet kan løsnes på, slik at man får satt dekselet "utenpå". Var ikke floppy dekselet du fikk inne i en egen "eske"? Hvis det var det, så hadde du kunnet lese en slags bruksanvisning bakpå. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvis det er universaldekselet det er snakk om fester du det enkel og greit ute på ramme som 3.5" drev skal inn i med. Bare sett den innpå til det sier "klikk". Så fester du floppy helt vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå