SineTwo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ok, skal prøve å beskrive dette så greit som mulig... Jeg installerte nylig Windows XP. Da fungerte alt greit. Så skulle jeg prøve å bytte regional settings her om dagen til United States (var noen idiotisk side som krevde det). Så skjedde følgende: Når jeg bruker ctrl+u/b/k i mirc kommer de rare tegnene istedet for det standarde vi kjenner til som den firkanten []. Ikke bare det, ctrl+u er usynlig, (ser du nøye er det kun to fucka tegn der og ikke tre, selvom jeg tok ctrl+u+b+k). Ok, ikke bare det, ctrl+shift+pil er og helt fucka nå. Den stopper hver gang det er / eller æ eller ø eller å. Vanligvis hvis man har et helt ord og bruker ctrl+shift+pilVenstre så kan man kunne velge hele ordet, neinei, her stopper dritten opp halvveis midt i ordet. Ikke bare det, skal jeg ha en url jeg skal kopiere så må jeg holde inn ctrl+shift+pil mange ganger. Sinnsykt irriterende. Her har dere eksempel av det også: Har dette noe med unicode sets å gjøre eller noe liknende? Det skjedde meg også helt plutselig før jeg formaterte windows... Virker som det er noe rart med settingsene mine... Har UK keyboard, bruker Norsk tastatur oppsett, Engelsk windows. Any tips? Blir snart gal her Thanks, SineTwo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du har iallefall ett eller annet problem med mIRC så jeg flytter posten din jeg Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Du har iallefall ett eller annet problem med mIRC så jeg flytter posten din jeg Oopsie, thanks glemte meg helt, det gjaldt ikke kun mIRC Danke Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Bump/bounce - seriøst, ingen her med noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå