DigiCamFan Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Winzip komprimerer én og én fil, noe som gjør at man går glipp av den komprimeringen som kunne funnet sted mellom filer. 7zip komprimerer meget bra på tvers av filer, men er ganske tregt. Finnes det noen raskere programmer som komprimerer på tvers av filer? Her er filene jeg har prøvd meg frem med: test.jpg - 223 KB Copy of test1.jpg - 223 KB Her er resultanene så langt: Winzip, Copy of test1.zip - 443 KB WinRAR, Copy of test1.rar - 444 KB 7-zip: Copy of test1.7z - 222 KB (men tar for lang tid hvis jeg skal komprimere mer enn 100 MB) Endret 12. mars 2004 av DigiCamFan Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg tror ikke jeg har hørt om så mange andre programmer som gjør jobben... Men var det bare bilder du skal komprimere? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det står kanskje et tips på 7-zip sine sider: We compared 7-Zip with some of the leading archivers: WinRAR 3.10, WinAce 2.3, CABARC 1.0, PKZIP 2.50. Du kan jo prøve de du ikke har testet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå