acer82 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal kjøpe meg 512 MB TwinMos m/WinBond. Prisen på disse og andre brikker har steget og steget i pris den siste tiden. Har vi kommet til en topp nå, eller kan vi vente at prisene vil fortsette å øke. Må ha disse brikkene i hus før påske, bør jeg kjøpe de nå eller vente et par uker for å se om de vil bli billigere. Noen meninger rundt dette? Kanskje et idiotisk spørsmål... Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 skulle også hatt meg no ny ram men jeg venter til prisene har sunket fordi de er skyhøye akkurat nå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Priser endrer seg skjelden dramatisk på kort tid. Ikke forvent å spare mer enn maksimalt en 50-lapp på 2 ukers venting. I mellomtiden risikerer du at de kanskje går tom på lagret og får lengre leveringstid slik at du ikke får de til påske. Vet ikke om du synes dette er verd 50-lappen for deg. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 men på ca 2 måneders sikt kommer prisene til å synke da? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det at ram brikkene har gått opp så mye i pris kan nok ha en sammenheng med kronekursen vår Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det at ram brikkene har gått opp så mye i pris kan nok ha en sammenheng med kronekursen vår Så riktig så riktig, når krona igjenn blir sterk, så blir det billiger. Men det skjer ikke før renta går opp, om en stund Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) ja synd det der, skulle også hatt noe mer ram og raskere ram nå. på komplett for en tid tilbake (DVS. ca rundt jule tider). så, så jeg at ram prisene på twinmos pc3200 dual 1024mb (2x512mb) pc3200 var på 1382.-kr mener jeg det var, og nå erde jo steget med flere hundre kroner!, tror det er oppi en 16-1700.-kr nå... jeg som trodde prisene på ram var på vei ned igjen, men nei da, først 5-20.-kr ned også ennda mer opp igjen. huff og huff... Endret 14. mars 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 etter jul kan vi jo få et prisfall Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 etter jul kan vi jo få et prisfall Enig, og det er tidligst. Tror du kan kjøpe de nå, ellers tror jeg du må vente noen år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå