eirikJO Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Når harddisken jobber og lyset på kabinettet blinker får jeg i takt med lyset som blinker ulyd i høytalerene mine. Noen som vet hvorfor skjer dette? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lyden er knittring, spraking. Den er ikke høy eller sterk, men irriterende.. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Prøv å demp Innlinja i volumkontrollen, det funka på musa mi som bråka no veldig..... Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Huket av mute på mic og line in. Det hjalp ikke. Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du et Abit HK og bruker integrert lyd kort så ligger nok feilen der. Ikke no å gjør med det annet enn å kjøpe et bedre lydkort og disable det integrerte Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Kan være fu*** lautspreschers auch Lenke til kommentar
letmein Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Har du et Abit HK og bruker integrert lyd kort så ligger nok feilen der. Ikke no å gjør med det annet enn å kjøpe et bedre lydkort og disable det integrerte Jeg har Abit HK, men jeg bruker ikke onboard lydkort men Audigy2. Når jeg driver å for eksempel pakker ut stash, så kommer det litt knitring i lyden. Så jeg er ikke så sikker på at det hjelper å bare kjøpe et nytt lydkort. Endret 12. mars 2004 av letmein Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Ja, det er noen lydkort, spesielt integrerte som kan lage en slik lyd, det er altså noe galt. Du har ikke mulighet for å prøve et annet lydkort så du eventuelt kan utelukke det? Endret 12. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ok nei da er nok kortet bra, men er mye rart med lydkort vs abit hk. Se om det ligger noen kabler nær lydkortet ditt, strøm etc. eller om hd kabel( ide) ligger i nærheten av lydkort Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 pr¢v å skifte IDE-spor til lydkortet ditt, for eksempel lenger vekk fra AGP-sporet, det funket for meg. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har Asus kort og jeg bruker integrert lydkort. Rart at jeg ikke har lagt merke til, eller hørt feilen tideligere. Har hatt denne pc'en i over et år nå. Jeg har et annet lydkort jeg kan prøve. Kanskje det fikser problemet. Takk for tips. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Deler lydkortet IRQ med noen andre devicer? USB e.l.? Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Deler lydkortet IRQ med noen andre devicer? USB e.l.? Hvordan kan jeg finne ut det?? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Deler lydkortet IRQ med noen andre devicer? USB e.l.? Hvordan kan jeg finne ut det?? Control-panel -> System -> Hardware -> Device Manager -> Menu -> View -> Resources by Connection - IRQ. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Lydkortet hadde nr 18, og den var alene om å ha det nr. Over (nr 17) ligger IEEE 1394 Host Controller. Under (nr 19) ligger SIS 900 Based PCI Fast Ethernet Adapter, mao innebygget nettverks kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå