Nohax Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Igår drev dateen min å slo seg av hele tiden. Vet ikke hva det var:P Jeg ble litt forbannet så jeg slo ganske hardt mitt oppå kabinettet.. Strømforsyningen min bråker noe sinnsykt siden det tydeligvis har vært noe feil og den har kjørt på max rpm siden i høst.. Men etter slaget oppå kabinette ble den vanlig igjen :D:D Nå går den på normal rpm er nesten helt stille og temperaturen har ikke forandret seg noe Noe kan faktisk fikses på denne måte Endret 12. mars 2004 av Nohax Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bruker det trikset pA endel ting nAr dem ikke kan reparerest. Har faktisk opplevd at en gammel microb0lgeovn virket igjenn etter 5mnd. *deng*! Endret 12. mars 2004 av dD. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 en av di beste måtene man fixer ting på .. hadde en tv det ikke ble bilde på før man ga den et *deng* siden Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg også. Var av merke Nesco. Ville ikke gå på, men fungerte etter et kraftig slag.,,, Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hehe jeg må denge TV av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå