hondapower Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har ett problem med dette geniale rattet og pedaler. Gasspedalen går stadig ned i effekt når jeg sitter å spiller så akselerasjonen blir tregere en den egentlig er . Når pedalen er helt nedtrykt viser måleren på spillkontroll egenskapene alt fra 50 til 90 % effekt isteden for 100 % som det selvsagt skal være . Dette er ikke så mye problem i rallyspill men i nfs underground er det helt håpløst å ikke kunne gi "flatt jern"! Har sendt logitech mail men har ikke fått svar enda. Har også søkt på forum uten resultat pluss install \reinstall av både programvare og ratt. Fortsatt samme tullet . Verken rattet eller pedaler er skadet fysisk og alle kontakter \kabler er helt i orden. Skjønner ikke dette jeg siden bremsa fungerer perfekt og også alt ellers. HJELP!! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dæven, det er flere enn meg! Har akkurat det samma problemet, men jeg syns det er grusomt å spille alle bilspill med 70% gass... du mister jo akselerasjon ogb Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Ikke verst! Men jeg glemte å legge til at nå har jeg levert det tilbake til ps data som fikk samme feilen som meg , og dermed sendte meg ett helt nytt ratt. Og voila problemet borte! Tusen takk psdata! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men jeg har så klart ikke garanti lenger Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 lenge siden jeg skrev denne tråden nå men jeg må bare informere om at det nye rattet har fått samme problem med gassen!! Har sendt mail til logitech og ps data igjen. Skjønner ingenting jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå