Odden Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hvem her hater når andre stjeler nickene deres på IRC ? det er så utrolig irriterendes. Lenke til kommentar
Handlekurv Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Du kan jo enten regge nicket ditt hvis serveren du chatter på har services, eller så kan du kjøpe et shell og chatte via bitchX. Eventuelt kan du finne deg et helt unikt nick... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Det er selvsagt irriterende når andre "stjeler" nicket ditt, men som tidligere ble nevnt, så kommer det med orginalitet inn i bildet. Jeg bruker vanligvis nicket "Dragon" når jeg er på IRC, og hvis jeg skulle blitt sint fordi det allerede er i bruk, forteller vel det mye om meg da dette er et svært vanlig navn å bruke. Avhengig av hvilket IRC nettverk du er på, kan du selvsagt registrere navnet ditt hvis nettverket har tjenester for dette (såvidt jeg vet har alle de største det). Newnet for eksempel har en bot som heter Nickserv som passer på registrerte navn. Prøver noen å bruke det uten din tillatelse, så blir de sparka ut. Enklest er selvsagt å finne på noe helt orginalt :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Grunnen til at jeg bruker GeeZuZz med to Z'er er enkelt og greit at det navnet alltid er ledig. på IRC,email,hjemmesider og alt annet som må registreres. GeeZuZ er opptatt enkelte plasser... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 sosohal er aldri opptatt. Du kan jo nuke de som har stælt nicket ditt da. :wink: Men er det ikke best å finne på noe unikt og særegent som nevnt tidligere? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 det er enkelt å lage "unike" nick på irc ved å bruke _, ^ eller ~ før eller etter nicket Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: Xell skrev (2002-03-24 09:06):det er enkelt å lage "unike" nick på irc ved å bruke _, ^ eller ~ før eller etter nicket Men til gjengjeld så ser det gay ut. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Tja. Det er en hard verden, dere. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 det finnes boter som kan passe på nicket for deg, hvor du må si ifra da du vil ha det tilbake. Ellers er diverse bouncers en god løsning. Dette HVIS bouncern blir på IRC da du stikker. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 ****, noen har stjælt fornavet mitt ! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 16:53, B|Real skrev: Quote: Xell skrev (2002-03-24 09:06): det er enkelt å lage "unike" nick på irc ved å bruke _, ^ eller ~ før eller etter nicket Men til gjengjeld så ser det gay ut. EY!!!!... Jeg ække gay! Okay?!? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: _StatuS_ skrev (2002-03-25 11:51):EY!!!!... Jeg ække gay! Okay?!? Ok... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Vel,måten eg har løyst dette "problemet" på er at eg har ein psybnc oppe..:wink: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Ser du kaller det for "mIRC", bare påpeke at dette er et program. Det du sikter til kaller man heller for IRC. Finnes mange andre irc klienter for å koble seg til IRC enn mIRC. F.eks. BitchX, osv. En ting til, ekke sikkert det er andre som stjeler nicket DITT. Kan være du som stjeler ANDRE sitt ? Der har du problemstillingen, og konflikten er i gang. Bruk _~^`´-/ ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå