CFD Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har et utrolig kjedelig kabinett , og siden der er noen aluminiumsplater i garasjen , så kan jeg bytte ut det vanellige coveret til kabinettet og kle det med aluminium. Skal også stealth kamuflere cdrommene.(Sånn at du ikke ser dem og du bruker en knapp på siden (eller hvor jeg vil plasere den) Jeg starter iallfallefall i dag så jeg regner med at jeg kan komme med bilder om 2-3uker (Når noe skal gjøres skal det gjøres ordentlig) Og slipe det med noe 600 papir så det skinner. Hva skal vi med lianli kabinett når man kan gjøre det selv? Noen som har gjort noe lignende? Lenke til kommentar
^Petter Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 My bedre å kjøpe seg et Lian Li kabinett og modde det. Som jeg har gjort!! Det er drit tøft! http://www.geocities.com/petterspc/PIC00013.jpg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Tror nok du skrev feil adresse....... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 ^Petter...CFD har Vapochill...hint-hint... "Koolere" med Vapochill enn med Lian Li :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg får heller ikke plass til vapoen i et Lian LI kabinett. Vapochillen er jo så stor at det bare er noen få kabinetter som er store nok. I tillegg så kan jeg bare bruke 2 av 5 cdrom plasser. Men jeg trenger jo ikke mer. (har cdrw og dvd) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 å kle det med aluminiumsplater er vel ikke det dummeste jeg har hørt, men hvorfor 600. Mye bedre å bruke 320 da du får børstet aluminium som er mye finere enn skinnende, men det er bare min mening. Liknende? Jo jeg var lei av mitt kjedelige AOpen HQ08 kabinett så jeg tok 60 papir og pussa vekk malinga, skar ut et hull i sia og satte inn plexiglass. Blacklight kommer i morgen :smile: Skal bruke svart maling på insida av kabinettet, men uansett hva jeg gjør blir det ikke tøffere enn dette: The Frozen Casemodding project _________________ Tresprit alle gode ting er tre Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Kan vel være greit å huske på at man må være mye mer forsiktig når man bruker grovt sandpapir enn fint. Det vil vel da være lettere å lage tverrgående riper og striper.:?: Er det ikke litt småharry med blacklight inn kabinettet? Åjo, The Frozen Casemodding Project er drittøft, nesten like genialt som Apple sine Powermac-kabinetter Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 styla stuff ja :smile: Kjekkt med lett kabinett - bare pass på så det henger sammen HEHE Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 hva med å kle kabinetter med plaxiglass som er malt på innsiden? tror det vil bli noe linkende som Bit-tech`s Macroblack case... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hm. Noe sånt skulle kanskje jeg gjort oxo. Hadde vært litt mere ok enn mitt nåværende "kabinett"....har hele maskina oppi en tippman-eske (eska som paintball-gunneren min kom i) :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå