Saet Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg har minne og skjermkort som ikke matcher det som står på siden til HK produsenten. Det er en AMD 64 CPU, men hvis jeg oppdaterer BIOS kan det hende at Skjermkortet og RAMen min funker da ? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Med mindre d er FX VERSJONEN AV AMD64 skal både minne og skjermkort funke, prøv med en bios oppgradering, d lønner seg uansett. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) jess Endret 12. mars 2004 av Saet Lenke til kommentar
Saet Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 1 stk problem, jeg får ikke lagt inn windows... pga jeg ser ikke noe. hvordan kan jeg legge inn bios da ? Lenke til kommentar
Saet Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 det kommer bare: boot from cd, og når den prøver å boote blir bare skjermen svart... LEDen på skjermen indikerer at den står på, men det funker bare ikke. Jeg har prøvd med følgende kort: Creative 3dbaster 4 TI4800SE Abit Nvidia TNT 2 Gforce 4 MX4xx Noen hjelp meg! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 1 stk problem, jeg får ikke lagt inn windows... pga jeg ser ikke noe.hvordan kan jeg legge inn bios da ? Hvis du ikke har installert windows, hva skal den da boote til? Du trenger ikke windows for å oppdatere BIOS. Du må laste ned siste versjon fra hovedkort-produsenten og legge fila på en diskett. så må du følge instruksjoner i manual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå