Gå til innhold

MSI VOX USB2.0 TV @nywhere, Tv-Tuner

finfyr

Anbefalte innlegg

techline.no har dette kortet til 505,-. Er midt i blinken med USB tv kort til laptopen. Men er dette kortet noe å gå etter? Er veldig fin pris, men vet ikke om specs'n er all verden. Finner ikke andre kort som koster så lite...

Noen som har kortet, eller har en mening likevel?

Info om kortet,

Setter pris på innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da kan jeg vel bestille kortet. Blir vel ca. 600 spenn med forskudd. Ikke ille det, mot å kjøpe seg et tv for å ha på soverommet.

Er vel slik at jeg kan prøve kortet inntil 14 dager, for så å returnere om jeg ikke er fornøyd? Sant?

Frister!! :)

Lenke til kommentar
Men da kan jeg vel bestille kortet. Blir vel ca. 600 spenn med forskudd. Ikke ille det, mot å kjøpe seg et tv for å ha på soverommet.

Er vel slik at jeg kan prøve kortet inntil 14 dager, for så å returnere om jeg ikke er fornøyd? Sant?

Frister!! :)

Ja kan du ikke gjøre det. Jeg er interessert i å finne mer info om dette kortet, men finner nesten ingen ting... :( Du kan jo da bli den første som tester dette kortet og det er vel fint? :thumbup: også finner du ut om det følger med en ir-kontroll!

Lenke til kommentar

Heisann! Har ikke bestilt nei, sliter en smule økonomisk. Men skal si ifra når det er bestilt jeg.

Dinside.no har testet masse slike kort. Sendte en mail til han som er ansvarlig på den siden... Spurte om de skulle teste det kortet. Fikk akkurat svar. De har testet det, men ikke fått det til å funke på tre forskjellige maskiner....

Kan vel si sitt om dette kortet?

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Ser det koster 649,- for dette på Data Kjeden. Kan jo stikke dit i morgen, kjøpe det, teste det... Og levere det om det ikke er bra nok? Er det så enkelt? Om jeg tar vare på alt av embalasje og slikt noe. Burde vel gå det?

Bruker dette korte strøm fra USB porten, eller egen strømsak? Finner ikke noe om det på siden...

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest noe om det. Men jeg vil anta at det har strøm via usb porten. Men har dette noe å si?

Men dessuten er jo bare å spørre de i butikken om det er noen garanti/angrefrist på produktene de selger. Hva slags bærbar skal du evt. prøve kortet på? Regner med det er dell pc'n din? :)

Endret av kjøpmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...