finfyr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 techline.no har dette kortet til 505,-. Er midt i blinken med USB tv kort til laptopen. Men er dette kortet noe å gå etter? Er veldig fin pris, men vet ikke om specs'n er all verden. Finner ikke andre kort som koster så lite... Noen som har kortet, eller har en mening likevel? Info om kortet, Setter pris på innspill. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Men da kan jeg vel bestille kortet. Blir vel ca. 600 spenn med forskudd. Ikke ille det, mot å kjøpe seg et tv for å ha på soverommet. Er vel slik at jeg kan prøve kortet inntil 14 dager, for så å returnere om jeg ikke er fornøyd? Sant? Frister!! Lenke til kommentar
kjøpmannen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Men da kan jeg vel bestille kortet. Blir vel ca. 600 spenn med forskudd. Ikke ille det, mot å kjøpe seg et tv for å ha på soverommet. Er vel slik at jeg kan prøve kortet inntil 14 dager, for så å returnere om jeg ikke er fornøyd? Sant? Frister!! Ja kan du ikke gjøre det. Jeg er interessert i å finne mer info om dette kortet, men finner nesten ingen ting... Du kan jo da bli den første som tester dette kortet og det er vel fint? også finner du ut om det følger med en ir-kontroll! Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har du kjøpt kortet? fått det også? Jeg tenker på tv-kort til laptopen uten å bruke for mye peng, så det er fint om du kan poste erfaringene dine! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Heisann! Har ikke bestilt nei, sliter en smule økonomisk. Men skal si ifra når det er bestilt jeg. Dinside.no har testet masse slike kort. Sendte en mail til han som er ansvarlig på den siden... Spurte om de skulle teste det kortet. Fikk akkurat svar. De har testet det, men ikke fått det til å funke på tre forskjellige maskiner.... Kan vel si sitt om dette kortet? Endret 19. mars 2004 av and_mit Lenke til kommentar
kjøpmannen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg veit ikke om dette kortet er noe å stole på. Men det så jo veldig lovende ut. Bare 591,- på komplett. Nei, var som jeg tenkte - kvalitet koster... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Ser det koster 649,- for dette på Data Kjeden. Kan jo stikke dit i morgen, kjøpe det, teste det... Og levere det om det ikke er bra nok? Er det så enkelt? Om jeg tar vare på alt av embalasje og slikt noe. Burde vel gå det? Bruker dette korte strøm fra USB porten, eller egen strømsak? Finner ikke noe om det på siden... Endret 22. mars 2004 av and_mit Lenke til kommentar
kjøpmannen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg har ikke lest noe om det. Men jeg vil anta at det har strøm via usb porten. Men har dette noe å si? Men dessuten er jo bare å spørre de i butikken om det er noen garanti/angrefrist på produktene de selger. Hva slags bærbar skal du evt. prøve kortet på? Regner med det er dell pc'n din? Endret 26. mars 2004 av kjøpmannen Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det stemmer ja, 500m'n. Egen strømforsyning ja, fant noe info om det. Men nå er desverre de pengene brukt opp... Må avvente litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå