tacomodo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg så en film her om dagen. Var litt gammel, kanskje tilogmed 80tallsfilm. I filmen var de på et jakuza sted ellerno, tror jeg, hvor det var sexy japanske schoolgirls som rappet. Var dritfet musikk, men nå har jeg ikke navnet på filmen eller på sangen/gruppen. Så det litt bizarre jeg lurer på, er om noen vet om noe japansk jenterap med nærmest sagt gåsestemme (sånn typisk ungjente klisjestemme i japan) e.l. ? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ikke navn på film (fra 80tallet) Ikke spesifik beskrivelse av sekvensen Ikke beskrivelse av artisten(e) Veldig lite å gå etter Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Ja jeg vet, men det trenger ikke være fra filmen. Om noen vet om noe som kan ligne i det hele tatt så spytt ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Jeg VET at i Blade (fra 1996 ellerno) er de innom en bar som er coverup for vampyr-basen, og der opptrer to japanske jenter i skoleuniform med en ganske ekstrem type japansk pop (hyling og drum&bass for det meste). Der er det mange japanske mafialignende folk også. Kanskje det er den? Bra film btw. Det fins en egen kategori som heter jpop, se etter det i diverse søkeverktøyer. http://www.jlist.com har sikkert endel. De selger alt mulig syke japanske ting. Husker jeg traff på en fyr på IRC for flere år siden som samla på Jpop (akkurat den typen du tenker på). Endret 13. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Hmm kanskje du har rett... Vet ikke hva låta heter vel ? Eller jentene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Gravde fram litt info om filmen på www.imdb.com "Chin Chin" Written by Damien Wagner Performed by Bang Wu Cherry and DJ Dune Features "Japanese Schoolgirl Rap" Played in the Night Club scene Den er på Blade official soundtrack. Der har du jo et artistnavn å gå etter hvertfall Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Ser ut til at den ikke er utgitt noen gang, men jeg FANT! Likte den bedre i filmen med jentene Endret 14. mars 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) den var jo litt stilig da .. hum se om det finnes no musikkvidoer der ute nja ble fort lei den da ,, men første min var stilig Endret 15. mars 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 All japansk pop musikk/rap osv.. høres egentlig ut som det samme. De synger som regel om godtetri og alle lekene de har lyst på osv... Tuller ikke heller nå, såg en dokumentar om det en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Og stort sett alle som kjøper det er gamle gubber som vil se ungjenter i skoleuniform. Det er en merkelig skoleuniform-fetisj der borte. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Og stort sett alle som kjøper det er gamle gubber som vil se ungjenter i skoleuniform. Det er en merkelig skoleuniform-fetisj der borte. Sier du at asiatiske jenter i skoleuniform ikke er lekkert? Hæ? hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå