EspenDL Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Her på hw.no er forumet integrert me resten av siden. Det samme vil jeg, bare jeg bruker Yabbse forum. Noen L337 her inne som vet? PS! Koster ipd noe? Hilsen PHP Nab Endret 12. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Bare include en header og en footer åp sidene. Fast ip adresesse pleier å koste noen få hundrelapper hvis du tenker på din ip adresse du bruker til å surfe med. De fleste leverandører av bredbånd krever nok at du har et firma abb for å få kjøre server som andre skal få tilgang til. På webhoteller pleier det å være en fast ip adresse. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bare include en header og en footer åp sidene. Fast ip adresesse pleier å koste noen få hundrelapper hvis du tenker på din ip adresse du bruker til å surfe med. De fleste leverandører av bredbånd krever nok at du har et firma abb for å få kjøre server som andre skal få tilgang til. På webhoteller pleier det å være en fast ip adresse. Skal prøve;) PS! Skal ikke kjøre server fra min egen maskin. Det er bare midlertidig. Det er enkelt å teste ut script i php da. Endret 12. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er vanlig å kjøre en lokal server - det eneste er at du ikke kan sette den opp som server hvor du hoster andre sider. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Hei, igjen! Fikk enkelt til å integrere yabbse forumet me resten av siden, men hvordan gjør jeg det nå på ipb. Hvor ligger template filene? Endret 19. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei, igjen!Fikk enkelt til å integrere yabbse forumet me resten av siden, men hvordan gjør jeg det nå på ipb. Hvor ligger template filene? På samme måte vil jeg tro..? include("header, meny footer, whatever); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå