Øystein.F. Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 12,000 kuler eller mindre, står det på baksida av spillboksen til Armed & Dangerous. Det blir definitivt meir, mykje meir. Trass i alle kulene er nok dessverre sjansen stor for spelet i seg sjølv blir eit nødvendig vonde for å få neste filmsekvens. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 minnet dette om giants ("in the earth" eller noe slikt)? Lenke til kommentar
lindset Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Synd LucasArts har tapt seg så de siste årene. Armed & Dangerous kunne trengt et halvt år ekstra hos utviklerne. Dialogen er god og morsom, men det gjorde ikke at jeg orka å fullføre spillet. Da ville jeg bare spilt for å få med meg dialogen (som blir helt galt, for det er jo selve spillinga som skal være morsom) Ble for ensformig for meg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 [...] Da ville jeg bare spilt for å få med meg dialogen (som blir helt galt, for det er jo selve spillinga som skal være morsom) Ble for ensformig for meg Spellinga var jo gøy Bare sitte og pepre hjerneløst når man kommer hjem fra jobb, ufattelig herlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg