Akke Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Har en D-link DI-614+ jeg gjerne skulle ha øket rekkevidden på. Det er den første utgaven som har 2 antenner, spiller disse sammen på noe vis eller kan jeg koble til f.eks denne istedenfor den ene? Egentlig er det et spesielt sted jeg skal treffe, så retningsbestemt hadde vært bedre men de er så dyre. Ellers noen tips på området? Endret 12. mars 2004 av Akke Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du kan jo bare skru ut den ene antenna og se hvordan det påvirket signalet Lenke til kommentar
eiga Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har en D-link DI-614+ jeg gjerne skulle ha øket rekkevidden på. Det er den første utgaven som har 2 antenner, spiller disse sammen på noe vis eller kan jeg koble til f.eks denne istedenfor den ene? Egentlig er det et spesielt sted jeg skal treffe, så retningsbestemt hadde vært bedre men de er så dyre. Ellers noen tips på området? Du må koble den til antenneuttaket som er nærmest strøminntaket, det er den primære utgangen. Stedet du skal 'treffe' kan med stor fordel bruke en retningsorientert antenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå