Gå til innhold

Ludrio layout

Anbefalte innlegg

Betaler man ikke venner for å gjøre oppdrag for en? Da tror jeg du har missforstått ganske kraftig. De fleste jeg gjør oppdrag for er mer eller mindre av den sorten som jeg kaller venner. Enten er de en kjenning fra før, eller så blir jeg bedre kjent med dem etter lengre samtaler og diskusjoner om jobben.

Du sier først at du stoler på folket på forumet. Etterpå sier du at du aldri ville betalt dem du stoler på kan lage proff grafikk til deg. Hvem stoler du da på? Bestemora di? Tviler på at hun er så god i PS :p

Det er rett og slett frekt å spørre om noen kan legge mye arbeid for noe du ikke gidder å betale 10 kr for engang. Når du i tillegg viser at du gjerne forkaster noe andre har slitt med å lage, øker ikke akkuratt lysten. Og, du kan ikke forvente å bli 100% fornøyd med noe du ikke betaler for. Drops du betaler penger for på Narvesen har som regel bedre smak enn de som står i en glassbolle gratis på din nærmeste bokhandler. Det sier seg vel egentlig selv.

Du sier at du gjerne kan gjengjelde en tjeneste. Tenker du på reklamen, eller har du noe annet du kan stille opp med? Da burde du kanskje fortelle oss litt om dette.

Uansett, siden du ikke betaler venner for arbeidet de gjør for deg, anbefaler jeg deg å finne en du ikke liker fult så godt til å ta jobben for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har ikke sagt noe imot det. Men er ikke den stilen som vi vil ha lenger.

Jeg vil også si unnskyld for at jeg har vært som en fjortis før, men nå er det slutt.

Jeg skal ikke komme med tette innlegg lenger, og hvis jeg gjør det, så er det bare jeg som tror at det er et bra innlegg.

Lenke til kommentar
Forum folket, er mine venner, og jeg betaler ikke venner for en hjelp de gjør meg, men hjelp fra meg får de helt sikkert igjen..

BWAHAHAHAHA... dagens!

Skremmende hvor utakknemmlig og TOTALT ute av stand til å ta ett hint du er da.

DU. FÅR. IKKE. GRATIS. DESIGN. HER.

FOLK. ER. IKKE. SÅ. DUMME. AT. DE. JOBBER. UTEN. Å. FÅ. SKIKKELIG. BETALT.

Comprende?

:angry:

EDIT: Bare det at du faktisk ikke SPURTE engang sier pokker meg ALT for mye. Du hadde MULIGENS kommet bittelittegrann på vei med et minimum (ok, en stor bøtte) høfflighet, men neeeida.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

viss du fikk det designet GRATIS, syns eg ikkje du burde komme her å kreve nåke som helst uten å legge nåken lappar på bordet..

og, du krever ikkje tjenester gratis av venner, men du gir vekk tjenester gratis til venner viss du føler for det!

Lenke til kommentar

men sia eg er så snill skal du få et design fra meg...

<table border="1" cellpadding="5" cellspacing="5" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber1">
 <tr>
   <td width="100%">
   <table border="0" cellpadding="2" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100%" id="AutoNumber2" bgcolor="#C0C0C0">
     <tr>
       <td width="100%" colspan="2">header</td>
     </tr>
     <tr>
       <td width="20%">meny</td>
       <td width="80%">innhold</td>
     </tr>
     <tr>
       <td width="100%" colspan="2">footer</td>
     </tr>
   </table>
   </td>
 </tr>
</table>

var ikkje dette fint?

EDIT

(Håpar du skjønte poenget)

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
OMG! Du fikk Mikka's GFX.no forslag gratis, og her kommer du og spør etter et nytt ett?!! :realmad:

Sier bare HuffHuff jeg...

Asså..

Jeg for min del, skjønner godt at han vil bytte ut det. Jeg er ikke spesielt stolt av det designet, for å si det sånn!

Jeg hadde tenkt å lage et nytt design til ludrio, men jeg fant ut at jeg gidder ikke. :)

Rævhølet ditt (uranus):

Hvis det er en kommersiell side det skal bli, anbefaler jeg på det sterkeste at du leier en webdesigner. Det kan godt være en her fra forumet. Poenget er at du leier han og gir han penger for arbeidet. Dermed stiller han/hun også litt ansvarlig ovenfor deg, og vil gi deg et design du faktisk er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Rævhølet ditt (uranus):

Hvis det er en kommersiell side det skal bli, anbefaler jeg på det sterkeste at du leier en webdesigner. Det kan godt være en her fra forumet. Poenget er at du leier han og gir han penger for arbeidet. Dermed stiller han/hun også litt ansvarlig ovenfor deg, og vil gi deg et design du faktisk er fornøyd med.

Og her er mikka _billig_ (aka underbetalt... *hint, hint mikka*) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...