Howard Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Xpider II fra Chenbro Chenbro ligger ikke på latsiden og lanserer det ene kabinettet etter det andre. Denne gangen er det modellen "Xpider II" som føres frem i rampelyset. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Å fyy så stygt! Helt klart at dette er siktet inn på tenåringer med smak for horelys i PC'n og sånt. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 "OMFG ROFL!" eller.no Det vakke no pent. Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Se den råtøffe edderkoppen! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Passer kanskje ved siden av mine Spider man leker? kødda Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Passer kanskje ved siden av mine Spider man leker? kødda Jeg misstenker at du faktisk har spidermann leker Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Å fyy så stygt! Helt klart at dette er siktet inn på tenåringer med smak for horelys i PC'n og sånt. Øyh - jeg er over 30, men har horelys på PCn min og drømmer om den dagen jeg får neon under VW Vento'n min Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Pent: Kan diskuteres under tortur Stilfult: Se over Kommer jeg noen gang til å kjøpe, eller foreslå til noen andre: Ikke engang under tortur Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hmm, synes det var stilig, jeg... Tacritan: A woodchuck would not chuck wood because a woodchuck does not chuck wood. Latin er for pyser :-) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Direkte stygt, har selv gamingbox kabinettet som jeg er mellomfornøyd med, og dette er da helt likt under alle klistremerkene og dekslene! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det var jo faktisk litt kult... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Greit nok, men ikke noe jeg selv villle hatt. er jo rettet mot "gamere og enthusiaster" så. og det var jo ikke gæli med 92mm vifte forann og 120mm bak.sånn burde det jo være. Men Pent var det jo ikke, harry var det. Btw: JIPPI! post 999 Endret 12. mars 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Btw: JIPPI! post 999 Og snur du det så får du... nettopp... Vi vet nok hvem du er ja... Så nå er du over 1k snart... Uansett, kabinett er litt vanskelig å dømme før man har sett det i levende live... kan jo være kult, er litt usikker på om jeg sier dette bare fordi flertallet her sier det var stygt.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Å fytte rakkern.... Dette var et rett ut hiddius kabinett. Men noe må de jo gjøre rett siden disse kabinettene selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå