apologen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Komplett data laksevaag er dårlig på service. Det går kjempefint å kjøpe pc der. Spør man om pruduktet man ser på er bra for formålet du skal bruke det til, svarer de alltid JA!, selv om de de ikke er sikker selv... Du som kjøper stoler godtroende på selger, og drar opp visa kortet. Support: stinker Jeg hadde alvorlige problemer med min pc. Sendte den inn til testing tre ganger. Hver "test" tok 3-6uker. Jeg satt da uten pc i 6 uker en av gangene pga at den nye pc'en ikke fungerte som den skulle. Etter hver "test periode", fikk jeg tilbake pc'en UTEN at de hadde fikset den, fordi de ikke fant noen feil. Jeg måtte selv skaffe et skjermkort, harddisk, dvdspiller og dvdsoftware og foreta mine egne undersøkelser. Da konkluderte jeg med at det var hovedkortet det var noe galt med, noe jeg hadde hintet om før også. DA, ENDELIG, klarte tullingene å fikse pc'en, etter at jeg fant problemet. De skiftet hovedkortet. 2år tok det før det ble fikset. Dere kan tenke dere å ha en defekt pc i to år, så få en reparert avleggs maskin tilbake... Jeg skulle ha hevet kjøpet på stedet... I disse to årene var jeg regelmessig i konkakt med butikken, men ikke noen hjelp i det... Jeg misliker STERKT den lange rep. tiden (3uker+++). Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Kontakt forbrukernemda og prat med dem ang. den saken. Komplett skal ikke få slippe unna med slik elendig service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå