fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Da jeg kjøpte PC hos komplett.no, ødela jeg cpu vifta og svidde av cpu'en. Jeg sendte så pc'en til komplett.no med returskjema og det hele, 3 (virkedager) senere hadde de sendt pc'en min tilbake til meg ferdig reparert! Jeg har ingenting å utsette på komplett.no da de tilog med ringte meg fordi at de lurte på om de skulle fikse noe feil med softwaren min som jeg hadde tukla med. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har handlet en del på komplett (en pc, høytalere og en del deler til pc), og det eneste jeg har å klage på er at det tar ***** så lang tid før de sender... Jeg forstår hvorfor, men det er ikke kjekt. BTW: jeg handlet en pc på multicom en gang (1 år siden), hvor cpu en var defekt. Sente hele pakka tilbake og 2 (TO) dager senere sto den på døra.. DET kaller jeg service Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg bor en 10 minutters kjøretur fra Komplett sin butikk i Bergen så av Komplott Idiot kjøper jeg ikke så mye på nettet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg synes Komplett har veldig bra servce jeg. Har bestilt høytalere , ram , mer ram ,cdèr ,flere cdèr, 3dkort. Altså mange bestilinger. Har vært veldig fornøyd med komplett ,men når Nonamecdène ikke virka på min sonycrx145E så ble jeg sur og ringte inn og sa du får vell gi de bort til noen andre da. En dårlig erfaring. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 dersom de har økt omsetningen med 50% hvert år ... så er det jo spørsmål om de har skalert kundeserviceavdelingen deretter ... har en dårlig erfaring med komplett. en retursak på en mp3-spiller ... det tok tre måneder .. så av den grunn kvier jeg meg for å bestille derfra. Lenke til kommentar
Hans Hansen 3 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 jeg har handlet 1 gang på komplett. å d blir den siste..... jeg måtte ut me 800 kr exstra fordi kortet mitt ble feilsendt til sandefjord å d e 1 time me bil unna der jeg bor.... så hold kjeft alle som støtter komplett.no Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har handlet for mange 10 tusener på kompett.no og servicen jeg har fått hos di har vært TOPP... Har ikke hatt mange returer men di 3 jeg har hatt har tatt KORT tid... Så alle dere som sitter der og klager..... Er dere hyggelige nok i tlf/mail/fax når dere kontakter komplett.no ????? DET HJELPER SKJØNNER DERE !!!!!!!!!!! Og til deg som jobber hos komplett..... Fortsett med den gode servicen dere gir oss andre som ikke syter så J****** Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 har handla endel på komplett, men har ikke hatt noen returer så jeg har ikke noe å klage på hehe, er gjerne først da man begynner å slite litt... har hørt om få som klager på at komplett ikke er seriøse, veldig få ganger du hører at komplett f.eks ikke svarer på mail e.l. det forekommer hos andre nettbutikker... ting kan ta tid, men du får alltid ordnet opp i sakene... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-03-23 16:37, Turbel skrev:Vil bare si til alle som av en eller annen grunn planlegger å kjøpe noe på Komplett, at Flexi-data har ALLE de samme varene, bare billigere... Ja.. for flexidata er så bra liksom.. dårlig er de hvertfall i forhold til komplett. Og i tillegg så er komplett mange MANGE ganger større en flexidata. Det vil da si at de at de for flere klager fordi de er større, og flere kjøper der. Og alle prisene er nærmest identiske.. så ikke kom å si at komplett er mye dyrer.. "Å FY ****! KOMPLOTT ER SÅ DYRT ÅSSÅ!!!!" Jeg betaler mer enn gjerne mer på en bra webshop og en jeg har erfarning med. Jeg har handlet over 20 pakker på komplett.. aldri noen feil. Og hvis dere kommer å syter at et hovedkort er defekt, så ikke skyld på komplett da for pokker. Det er leverandøren sin skyld da, ikke komplett. Ser dere ingenting? Flexidata er wannabe Komplett.. eller at komplett eller Norkom kjeden eier de, eller at flexidata kjøper alt som er på norek.no alt de selger er likt det som komplett selger, ALT! Det eneste Flexidata prøver å vinne på er at de ligger 1-3 kroner under komplett sine priser, og det er så lite at ingen bryr seg. [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-08-23 22:13 ] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 eg har ingenting i mot komplett.no... kjøpte d asus gf4 ti4600 korte som va på tilbud for ei stund sida... fekk d etter 3 daga, og når eg maila dei å spurte om d faktisk va et asus kort (d va underklokka,ikkje asus kjøleenhet, feil farge ) og fekk svar alle gangane i løpe av kort tid... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Den returen jeg hadde på GF3- kortet mitt gjør at jeg aldri mer handler på komplett! Lenke til kommentar
Howard B! Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 21:06, SunnyBoy skrev:Jeg har handlet for mange 10 tusener på kompett.noog servicen jeg har fått hos di har vært TOPP... Har ikke hatt mange returer men di 3 jeg har hatt har tatt KORT tid... Så alle dere som sitter der og klager..... Er dere hyggelige nok i tlf/mail/fax når dere kontakter komplett.no ?????DET HJELPER SKJØNNER DERE !!!!!!!!!!! Og til deg som jobber hos komplett..... Fortsett med den gode servicen dere gir oss andre som ikke syter så J****** Vel.. det hjelper ikke så veldig å være hyggelig i telefonen nå kundeservicen ikke er hyggelig mot deg! Snakker seff om Komplett.no her.. Bestilte flere saker og ting, da også et hovedkort. Komplett klarte så klart å sende meg feil kort (noe de fleste nettbutikker klarer å gjøre har jeg merka). Siden jeg hadde litt dårlig tid på meg, fant jeg det best å ringe inn for å høre hvordan jeg raskest kunne få et nytt kort tilbake. Idioten jeg da snakket med var heller lite imøtekommende. Etter at jeg hadde forklart mitt problem så var det helt dødt i den andre enden. Ikke noe respons. Til slutt fikk jeg svar og da fikk jeg beskjed om at han ikke hadde tid til å hjelpe meg. Han sa det riktig nok ikke rett ut, men forstod liksom tegninga. Ble en tanke forbanna da. Er det dette komplett kaller kundeservice? Vel.. sendte en heller krapp mail til ris&ros mailen de har, og fikk raskt svar tilbake hvor de var veldig imøtekommende og ville ordne opp i dette. Det riktige kortet er nå på vei til meg og det hele har ikke tatt mer enn litt over en uke siden jeg sendte inn kortet. Har også hatt uheldigheter med Microplex og Amraam (kommer sikkert til å skje med andre nettbutikker og), men de har alltid vært veldig i møtekommende og ting har ordnet seg raskt. Føler at alle nettbutikker er like dårlige eller for den saks skyld gode/bra.. whatever! :smile: Alle parter er ute etter minst mulig kostnadder. Så shitt happends! Lenke til kommentar
Hans Hansen 3 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ja det eneste vi fikk orden i var at jeg måtte ut me 10.400 kr exstra får en ny maskin... + de 800 kronene da+ 2 måneder venting på maskina.... så jewli bra er komplett..... jeg var så snill som det går ann å være.... jeg venta ca 1 måned før jeg ringte å spurte hvor maskina ble av.... å de var så snille å svarte at de hadde henta maskina i sandefjord for 2 uker siden å at jeg måtte bestille ny.. da hadde de ikke delen jeg trengte så jeg måtte velge andre deler å det ble 400 kr exstra...... da jeg endeli fikk den maskina kom det en giro som jeg måtte betale 800 kr fordi at maskina aldri kom fram..... LOL å dere sier at komplett er bra???? så ble det en lang krangel med komplett. så fikk faren min ordna opp med en dame der som sa at det var greit at vi slapp å betale 800 kr... 1 uke etter det fikk vi en ny giro av en anna der å da måtte vi bare betale for han sto på sitt................ så plz ikke kom å si her at komplett er flinke..... jeg har ikke hatt noen problemer med psdata å vil si at de virker mye mye mye mye mye mye mye mere proffe en komplett.... de trur jo for F... at de vet alt bedre en kundene sine å at de altid har rett Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 00:55, Hans Hansen 3 skrev:jeg venta ca 1 måned før jeg ringte å spurte hvor maskina ble av.... å de var så snille å svarte at de hadde henta maskina i sandefjord for 2 uker siden å at jeg måtte bestille ny.. da hadde de ikke delen jeg trengte. Neste gang se når de får inn varene før du bestiller. Alle evt at kunden har alltid rett.. ja men de fleste feil er også brukerfeil. Dere tullinger som syns det er så jævelig stor forskjell på priser kan jo kjøpe på de billigste og dårligste/bra whatever. Jeg liker komplett, for de har det utvalget av varer jeg trenger, det går raskt og jeg har aldri hatt noen problemer. Alle skriker ut om hvor mye komplett surrer, det er alltid masse klager fordi veldig mange folk kjøper der. Tenker meg at det er mange flere som liker komplett enn de som misliker de. Andre butikker jeg aldri har hatt trøbbel med er multicom, PSdata, 3Dfxcool og Microplex. Siden mange har så uflaks... lurer på hvorfor jeg aldri har det da.... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg kjøpte en ny cpu sist lørdag, xp2000, den svidde seg med en gang, sente den til komplett på tirsdag og fikk mail om at de sender meg ny cpu så fort de har fått nye på lager. Men i går strøyk HKet mitt med. Det er også splitter nytt (sannsynligvis defekt HK som ødela cpu også). HKet som er et soyo kt dragon ultra har det bare vert kødd med. Først freste den XPen min så satte jeg inn en gammel duron for og teste om det virket. Det gjordehelt det til i går. Da klikket biosen og cpuen ble svidd umiddelbart i preeboot da jeg restarted den. Skal sende det inn til Databutikken.com på mandag. Håper de har like bra service som Komplett.no Jeg tviler :sad: Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Og så over fra den helt ubrukelige diskusjonen om hvilke webshoper som er best (pappan min er sterkere enn din) og rett tilbake til temaet som ble debattert i de to tre første postene, nemlig spørsmålet til den stakkars forumsbrukeren som ville ha hjelp... Det hele kan løses veldig enkelt dersom kortet ditt var kjøpt etter 1. juli. Den nye kjøpsloven gir deg veldig bra rettigheter. http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/20...02/1025252455.2 Noen eksempler: Dersom selgeren bruker mer enn en uke på å rette mangelen, har du krav på en erstatningsgjenstand til du får din egen reparert. Selgeren må avtale med deg på forhånd dersom han skal ta seg betalt for undersøkelser eller arbeid som du er ansvarlig for. Dersom retting ikke lykkes, kan du heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig. Ganske bra, ikke sant? Har du fått et hovedkort du kan bruke i mellomtiden? =) -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Hans Hansen 3 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Fusion jeg hadde sjekket hvordan varer som var inne men da tenkte jeg ikke på at jeg måtte bestille på nytt fordi at komplett klarte å rote bort maskina slik at den kom til sandefjord..... alle varene jeg bestilte første gangen regna keg med at skulle komme fram men det gjorde ikke det Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: fUsiOn skrev (2002-08-24 01:48):Dere tullinger som syns det er så jævelig stor forskjell på priser kan jo kjøpe på de billigste og dårligste/bra whatever. Når en handler en komplett pc så er det mye å spare på å ikke kjøpe hos komplett. Når det skal sies så handler jeg ikke der jeg har fått elendig service. Dvs. at jeg ikke handler hos komplett og databutikken! Quote: Alle skriker ut om hvor mye komplett surrer, det er alltid masse klager fordi veldig mange folk kjøper der. Det er flere klager i forhold til kunder der. Quote: Tenker meg at det er mange flere som liker komplett enn de som misliker de. Og dette er du altså sikker på? Høres mer ut som om du bare antar det... Quote: Siden mange har så uflaks... lurer på hvorfor jeg aldri har det da.... Du kan kalle deg Anton :wink: Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Feilbestile en pcbygger bygd datamaskin, hjalp en kamerat med bestilling da ser du.. noe gikk feil, sikkert min feil men maskina klikket, så jeg trodde ikke det ble noe bestilling da selvfølgelig.. mail fikk jeg ikke da jeg bare skrev asdf eller noe i mail ting.. pakken kom, prislapp på 11700,- jeg sendte straks mail til komplett om problemet mitt, da kameraten ikke skulle ha "den" pakken. så nå må jeg ut med 1850-2500 kr for å returnere pakken.. dette er kjipt. Men sikkert min egen skyld.. forbannet være min uflaks! mvh Stein Arild Killi (aka Felzius) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Corleone skrev (2002-08-25 04:04):Dvs. at jeg ikke handler hos komplett og databutikken! Nei databutikken har jo nesten ikke service. De forskjellbehandler kunder utifra hva slags domene de er registrert som. Kan desverre ikke trekke fram et konkret eksempel her siden jeg ikke har fått lov av han som har den mailen. Handler på FLexidata jeg. Det jeg taper i litt høyere priser tjener jeg inn i Service og Porto. Bor jo i bergen og da er det bare og ta seg en tur bort på laksevåg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå