Leroy Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Noen her som har noen erfaring med returer hos komplett? Hadde et hovedkort som var helt på styr, og sendte dette tilbake. På sidene til komplett ser jeg at de har motatt det, men har ikke hørt noe siden. Dette var da på tirsdag... Er litt irriterende å måtte vente så lenge før jeg får svar... Har veldig lyst til og få pc'en min i gang!!! Er det foresten noen som har noen erfaring med Abit KG7Raid? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Hvis du har lest gjennom noen av webshoperfaringene for Komplett, så vil du se at retursaker er de fryktelig dårlige på. De sier selv at det tar 9 virkedager fra de mottar pakken til de ser på den. Dvs. det kan ta opptil 3 uker inkl. ett par helger før du får noe svar fra de. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 ca 14 dager? sendte tilbake 5/3-2002 fikk svar 20/3-2002 Er ikke så galt det. Post opptil 1 uke sending + test etc. Ok syntes jeg. :wink: Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 ville heller si Komplott, fordi alt paa komplett suger, svin dyrt og butikken har daarlig service (sitter i spania aa chilleren naa :smile: ) [ Denne Melding var redigert av: TerjeJensen på 2002-03-23 15:58 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 loooooool nå seiler skipet ditt i farlig farvann skjønner du. for hvis ikke komplott finner en idiotisk unnskyldning for å ikke gi deg kortet tilbake uten å betale noe (noe de ikke alltid gjær gjør) så har du en lang "straff å sone" :lol kanskje du er en av disse som synes komplott var knakende bra bare fordi de leverte kortet (ikke det at de var spesielt billig eller noe, bare det at du var i gledesrus) og driver å forsvarer de i saker der vi som har dyrkjøpte erfaringer advarer mot dem. i såfall er du ikke den siste! dette er hva vi mener! KOMPLOTT.NO : Just *DON'T* do it! Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: Noen her som har noen erfaring med returer hos komplett?Hadde et hovedkort som var helt på styr, og sendte dette tilbake. På sidene til komplett ser jeg at de har motatt det, men har ikke hørt noe siden. Dette var da på tirsdag... Er litt irriterende å måtte vente så lenge før jeg får svar... Har veldig lyst til og få pc'en min i gang!!! Vil bare si til alle som av en eller annen grunn planlegger å kjøpe noe på Komplett, at Flexi-data har ALLE de samme varene, bare billigere... Quote: Er det foresten noen som har noen erfaring med Abit KG7Raid? Har brukt KG7-raid siden det kom på markedet, og det er fantastisk bra til overklokking, og dønn stabilt. Vil likevel anbefale KR7, siden det er nyere, og noen sier at de får høyere FSB på det.. Selv kjører jeg fsb på 150 100% stabilt. Når den kommer over 152 blir det ustabilt, men jeg tror det er ramen sin skyld.. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 hvorfor klager alle over komplett ? har selv kjøpt det meste av mitt utstyr der, spesielt på grunn av servicen jeg har fått...hadde et lite "uhell" en tid tilbake med at jeg og en kamerat ødela bios-brikken (både mitt og hans hk tok kvelden :smile: ), sendte begge hovedkortene tilbake og begge fikk nytt :smile: , det kan jeg ikke klage på... kameraten min har faktisk ødelagt hovedkortet 3!! ganger og alle gangene har han fått nytt, den ene gangen var kortet nesten 2ÅR, er ikke det bra service så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Det er egentlig vanskelig og vudere en webshop. Alle webshoper kan være ueldig og bruke mye tid og rote det til. Jeg har ikke hatt noen problemer med komplett.no Jeg sende mail angående min defekte prosessor go de sa at jeg kunne fulle ut et skjema og sende det til dem. Jeg spurte om de hadde fått pakka og hvor lang tid det tok får jeg fikk svar. Alle mailene fikk jeg rask svar på og informasjonen var rikdig (de jugde ikke som topl....no gjore med meg flere ganger) Litt over en uke fikk jeg en ny prosessor. Men som sagt kan det varierre fra gang til gang. Kan hende at mange har hatt gode erfaringer med topl...no Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Skjønner ikke hva dere har i mot komplett.no? Det er en ***** bra nettbutikk. Dere skryter jo så mye av ps-data og flexi-data(noen av dere), men de erfaringer jeg har hatt med de 2 er bare møkk og grønne busemenn! Kjøpte en 20gb ibm hd hos ps-data for en tid tilbake, og det tok de 2 uker å sende en liten mail om at det skulle ta 2 uker til før hardisken min kom. Selv om det sto på siden at de hadde hd'n inne på lager. Når jeg først hadde fått den var den defekt! Det var bare så vidt jeg fikk penga tilbake. Jeg måttet referere til både kjøpsloven og politiet før de fikk ut fingern. bare en ting å si. Kjøp på komplett. Best priser har de og.:smile: Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 IkkjE MOBB KOMPLOTT eg kjøpte faktisk et geforce2 mx200 der!! de er faktisk bedre enn tnt2 ultra!! så de så...... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Mulig komplett kanskje ikke er billigste webshop lenger, men de har den desidert største og beste support avdelinga. :smile: Så jobber jeg der da... :wink: Jamnt over hører jeg få klager fra de kundene jeg snakker med, de fleste er veldig fornøyde. Lenke til kommentar
Tok Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Har hatt et par retur saker med komplett, de tok litt tid men det ble orden på sakene til slutt. I denne sammenheng må vi huske på en ting! Komplett begynner å bli ganske store så de har sikkert mange retur saker å ta seg av. det er nok grunnen til at det kan ta lang tid av og til. Har handlet mye på forskjellige webshoper og den jeg er mest fornøyd med er komplett. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 23:59, BoardkilL skrev:Mulig komplett kanskje ikke er billigste webshop lenger, men de har den desidert største og beste support avdelinga. :smile:Så jobber jeg der da... :wink:Jamnt over hører jeg få klager fra de kundene jeg snakker med, de fleste er veldig fornøyde. Kan du si noe om hvorfor dere ikke opplyser noe om at kunden har rett til å få dekt sine fraktutgifter ved retur? Selv elendige Databutikken skriver dette på sidene sine. Har ingen gode erfaringer med dem nei, og nå er jeg på tur til å få erfaringer med Komplett også (håper det blir ei god erfaring da :wink: ). Skjermkortet mitt har noe som må fikses. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Har ikke fått svar på mailen enda... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 hmm _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-04-23 11:38 ] Lenke til kommentar
RPA Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg kjøpte et Abit Kt7a-raid hovedkort som demovare hos komplett og det var defekt når jeg fikk det. Sendte det tilbake... tok en uke med posten som normalt fra Troms og kortet var et par dager hos Komplett så var det i posten som brukte en uke tilbake... Bortsett fra Posten (som skulle hatt bank) så gikk det fort... En kar jeg kjenner som bestilte fra Flexi-data fikk ikke alt utstyret han hadde bestilt... fikk en mail flere dager etter han mottok den første pakken om at resten kom om noen dager...det tok en måned !!! Han måtte forresten returnere harddisk å det tok en måned det og. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Har hatt to retursaker hos komplett. Ble godt behandlet begge gangene. Ettersom det var jeg som angret meg, syntes jeg det var greit at jeg måtte vente 14 dager på pengene mine. Men seriøse er de. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 BoardkilL: Siden du sier at jobber hos Komplett, hva kommer det av at prisene der er høyere på meste parten av produktene enn hos andre... Og med tanke på at de har avdelinger i mange andre land og har en STOR omsetning, så bør de ha vært litt biligere. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 14:01, Dj_eLmO skrev:BoardkilL: Siden du sier at jobber hos Komplett, hva kommer det av at prisene der er høyere på meste parten av produktene enn hos andre...Og med tanke på at de har avdelinger i mange andre land og har en STOR omsetning, så bør de ha vært litt biligere. Det koster å kjøre god support osv... sånn er livets harde fakta _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-04-23 11:39 ] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Jaja, siden de har så pass stort utvalg, så er de vell unskylt... Men de пцфюжы høye prisene iriterer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå