Asbjørn² Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei Jeg holder på å modde mitt Chieftec DX-01BD kabinett, og ska lage nytt harddisk oppheng i 5.25" brønnene. Planen er å ha 5 3.5" disker stående på høykant med en 120mm Papst vifte i forkant. Har det noe å si om diskene ligger på høykant i forhold til vanlig orientering? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det går helt fint. Er ikke uten grunn at Lianli er dem på høykant. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Det går helt fint. Er ikke uten grunn at Lianli er dem på høykant. Har sett det ja, men jeg tenkte at diskene kansje kunne være ekstra følsomme mot støt eller noe. Menmen, da setter jeg igang med moddingen Endret 12. mars 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 sett inn nån bilder da Bilder kommer Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 har vel egentlig ikke noe å si hvordan de står, bare de står stabilt og ikke blir utsatt for bevegelse.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 HeiJeg holder på å modde mitt Chieftec DX-01BD kabinett, og ska lage nytt harddisk oppheng i 5.25" brønnene. Planen er å ha 5 3.5" disker stående på høykant med en 120mm Papst vifte i forkant. Har det noe å si om diskene ligger på høykant i forhold til vanlig orientering? På forhånd takk for svar! Jeg ble anbefalt å stable diskene på høykant av WD om se skulle alngtidslagres, men jeg vet ikke hvor relevant dette er... AtW Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Men da faller jo all magnetismen i platene til bunnen av kabinettet? Du vil vel ikke ha korrupte filer? Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 HeiJeg holder på å modde mitt Chieftec DX-01BD kabinett, og ska lage nytt harddisk oppheng i 5.25" brønnene. Planen er å ha 5 3.5" disker stående på høykant med en 120mm Papst vifte i forkant. Har det noe å si om diskene ligger på høykant i forhold til vanlig orientering? På forhånd takk for svar! Jeg ble anbefalt å stable diskene på høykant av WD om se skulle alngtidslagres, men jeg vet ikke hvor relevant dette er... AtW det er på grunn av bunnfall, men hvis du dekanterer f¢r du tar dem i bruk igjen er det ingen fare Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 HeiJeg holder på å modde mitt Chieftec DX-01BD kabinett, og ska lage nytt harddisk oppheng i 5.25" brønnene. Planen er å ha 5 3.5" disker stående på høykant med en 120mm Papst vifte i forkant. Har det noe å si om diskene ligger på høykant i forhold til vanlig orientering? På forhånd takk for svar! Jeg ble anbefalt å stable diskene på høykant av WD om se skulle alngtidslagres, men jeg vet ikke hvor relevant dette er... AtW det er på grunn av bunnfall, men hvis du dekanterer f¢r du tar dem i bruk igjen er det ingen fare Har hørt at det er viktig å la kabinettet stå oppned i noen timer før bruk, slik at magnetismen kommer på rett sted igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå