Skikongen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei - har gått til anskaffelse av 3Com office connect 802.11.g router og pc kort. Når jeg skal stille inn inn routeren på WPA kryptering så er alt greit: bare å trekke ned en rullegardin og legge inn krypteringsnøkkelen. Problemene dukker derimot opp når jeg skal konfigurere PC kortet (PCMCIA). På innstillingene der er det ikke noe valg for WPA, kun WEP. Noen som har kjennskap til dette? Må jeg laste ned ny driver? Det er støtte for WPA i både router og PC Card... (kjører Windows2000 og benytter 3Com Wireless Card Manager som oppkoblingsappl.) Takker mye for gode svar! Lenke til kommentar
royeric Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Må kjøre XP for å bruke WPA, bruk "Windows Wireless Zero Configuration Service " /re Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Men har Windows2000. Vil det si at det operativsystemet ikke støtter WPA? Burde ikke det være avhengig av applikasjonen man benytter til oppkobling? Lenke til kommentar
royeric Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sjekk 3com "WPA requires Windows XP" WPA settes opp med Windows Wireless Zero Configuration Service som finnes i XP... /re Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Takker så mye. Men ikke akkurat det svaret jeg ville høre... hehe. Tror det skal komme en service pack for w2k som har støtte for WPA - så alt håp er ikke ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå