ASCIWhite Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg satte Shuttelen min på et sett med "spikes" som jeg hadde fra noen høyttalere som ikke funker lenger, goddamn så mye vibrasjonstøy som forsvant, nå er det stille og deilig her. Spikes kan fåes billig hos en hi-fi butikk, jeg kjøpte mine på mobilsentrum.no for lenge siden, men de har dem der ennå til 68,- god investering...... EDIT: Ingen garanti, men det funket for meg iallefall..... Endret 12. mars 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er vel like enkelt å kjøpe drevrammer hos Microplex? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Earendil : Prøv og stappe drevrammer inn i en shuttle du da vel...... Tenker du får deg en aldri så liten aha opplevelse..... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Earendil : Prøv og stappe drevrammer inn i en shuttle du da vel...... Tenker du får deg en aldri så liten aha opplevelse..... Har faktisk aldri sett inni en Shuttle, så vanskelig for meg å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå