Gå til innhold

Hvilke produsenter tester spillene sine best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Blizzard

2. Blizzard

3. Blizzard

 

Vil my heller ha spill fra produsenter som oser av kvalitet, men ikke gir ut spill så ofte, enn dem som gir ut 2 spill i måneden, hvor hvert 10. er "grei" på kvalitet.

 

Litt rar norsk, men orker ikke formulere setninger så tidlig, en søndag morgen...

Lenke til kommentar

Testing før spela blir sendt ut er viktig, men oppdateringer etterkvart er enda viktigare. Det er umulig å finne alle feil, bugs og mistilpasninger før det blir sluppet ut, så oppdateringer etterkvart som feil blir oppdaga er eit must.

 

Blizzard gav patch til SC 6 år etter utgivelse. Om det hjalp stort eller ei så er det eit bra tegn.

Lenke til kommentar
Sånn gjør de med alle spill igrunn, f.eks. med WC3(FT?).. Mens man hadde ventet lenge (hvor lang tid tok det? 1 år? 2år?) på 1.10 patchen til DII, hadde Blizzard klare masse patcher til WC3.. 1.10 til WC3 kom før 1.10 til DII, og patch til Frozen Throne hadde de klar før det var i butikkene.

 

Haha! Saklig! Hvilket nummer patchen har betyr meget lite, hva patchen gjør derimot burde du heller fokusere på.

 

 

Uansett, verste må jo være 3DO (eller no...) Iallefall, de som laget Heroes of Might and magic 4... spillet ble jo sluppet uten en multiplayer (utenom hot seat da) del, og selv om det skulle slipper kort tid etter spillet tok det vel ca 8 måneder.. med andre ord, når alle var lei spillet :p

Lenke til kommentar
Blizzard er vel en av de bedre, er vel andre også da.

 

 

Værste.... De som lagde Sacred var dårlige. Er tusen vis av bugs i det spillet.

Sacred er kult =) kommer nok til å bli bedere med litt tid er masse bugs og mye ubalense melom saker og ting

 

får dem som er lei d2 så anbefaler jeg sacred , men MP suger enda skal vist bli fixet på leste jeg på forumet dems

Lenke til kommentar

Kanadiske Dice er etter min mening idioter.

 

Skjønner ikke hvordan de kan ha ment at BF:V var balansert, og klar for lansering.

 

For å nevne noen punkter:

 

M60 & LAW i samme spiller. (allerede her burde det ha gått opp et lys for dem)

 

USA mangler luftforsvar. Så fort USA ikke har noen fly i luften er det jævlig vansklig å få skutt ned fiendens helikoptere som flyr i sirkel rundt basen. Jeg vet dette fordi jeg har gjordt det flere ganger og andre folk har gjordt det mot meg flere ganger.

 

Det er så mange bugs i spillet at det ikke kan regnes som Alfa utgave, det er fortsatt Beta (bare at vi betaler for den).

Endret av Icenor
Lenke til kommentar
NCSoft har en god del ansatte i QA.

 

Jeg tipper Tarula Saba eller hva det naa heter, det nye spillet til Richard Garriot, kommer bli en av de som har lite bugs ;)

Tabula Rasha (som , jeg tror var latnisk, det betyr hvertfall "Blank Tavle"

gleder meg til dette:)

 

Ellers så vil jeg vel si at Atari og Epic Games er de beste..

Microsoft er ikke dumme heller, faktisk aldri hatt en bug i microsoft spill

 

 

Værst, det må vel nesten være Ion Storm etter Deus Ex 2..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg synest Electronic Arts er av den værste sorten. Ikke det at de har mest bugs i spillene sine, for det finnes værre eksempler, men det fakta at EA er en av verdens største innen kategorien bør gjøre at kvaliteten burde vært en god del høyere enn dagens halvferdige produksjoner fra EA. Bare se på de to siste Need For Speed spillene. NFS serien var 10++ nivåer høyere hva anngår kvalitet på spillene før i tida.

Lenke til kommentar

Vil bare berømme skaperne av UT2004... dvs Epic Games i samarbeid med Digital Extremes og flere... til å være et så omfattende spill har de gjort et veldig godt

arbeid... er positivt overrasket over hvor bra produktet fungerer rett ut av boksen... var atskillig verre med ut2003, husker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...