Gå til innhold

Hvilke produsenter tester spillene sine best


Anbefalte innlegg

Begynner å gå ganske lei den nye trenden i spillmarkedet. Hvor spill slippes uten skikkelig betatesting, og er nesten uspillbare før de 2-3 første patchene har kommet.

 

Det eneste som er verre, er når spillet slippes uten skikkelig betatesting, og uten noe særlige oppdatering, noe som også desverre skjer av og til.

 

Jeg har planer om å unngå de verste produsentene på disse tingene i fremtiden. Det burde kanskje andre gjøre også, slik at man kan få slutt på problemet.

 

Men hvem er verst ?

 

Hvilke produsenter som slipper spill for tidlig, men lager bra patcher så det blir ok etter en stund ( da kan jeg bare vente med å kjøpe spillet. det er ofte billigere og ) ?

 

Hvilke produsenter slipper spill for tidlig, uten å lage bra patcher ?

 

 

( Hadde det vært en god ide å ha en oversikt over dette på gamer.no ? )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

er 100% enig med MrLee, EA er UTROLIG dårlige og får tusentalls av klager fra hele verden, mens når du kjøper et Blizzard produkt så vet du at du får hva du betaler for. Har ALDRI hatt problem med et Blizzard spill (selv om det desverre ikke er så mange å velge i), kan ikke si det samme om EA

Lenke til kommentar

Godt mulig Blizzard spill fungerer når de først slippes...

Men.. de ikke vært helt stødige. Når DII kom måtte du patche spillet med en gang om du hadde 64MB eller mer skjermminne, for å kunne kjøre 3D.

Sånn gjør de med alle spill igrunn, f.eks. med WC3(FT?).. Mens man hadde ventet lenge (hvor lang tid tok det? 1 år? 2år?) på 1.10 patchen til DII, hadde Blizzard klare masse patcher til WC3.. 1.10 til WC3 kom før 1.10 til DII, og patch til Frozen Throne hadde de klar før det var i butikkene.

De skal ha for at de betatester. Men til gjenngjeld betatester de jo så jekla lenge..

Og likevell har de masse bugs og (i DII's tilfelle) ting som enda må tweakes (items, skills, monters..)..

Lenke til kommentar

eg legger meg til rekken over dei som meinar at blizzard er best til å teste spela sine, aldri noko tull med eit blizzard spel.

 

men kven som er verst.. hmm, ea har nok litt å lære når det gjelder testing av spel, men om dei er dei værste det veit eg ikkje :hmm:

Lenke til kommentar
De Rockstar spillene som jeg har kjøpt og spilt, har vært av meget høy standard. Disse spillene:

 

- GTA 3

- GTA VC :thumbup:

personleg så syns eg at det var alt for mange bugs i gta vc (sikkert i gta 3 og, men det er så lenge sidan eg har spelt det så eg kan ikkje utale meg med sikkerhet)

 

det er pc versjonen eg har spelt.

Lenke til kommentar

Blizzard sine spill er 99% bugfri!

Virker som om de lager patcher etter brukernes ønsker, f.eks billigere ting og tang sånn, ikke for at det er noe bug i dem.

 

Men nå gjelder det å lansere spillet først og derreter tester dem og venter på at forbrukerne sender inn tips og bugmeldinger tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...