Gr0v Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg kjøpte warcraft for noen dager siden, installerte det og spilte gjennom 3 levler før spillet plutselig begynte å konstant låse seg. Så jeg avinstallerte det, men nå går det ikke an å installere på nytt. "critical error" står det. Prøvde å formatere og legge inn windows på nytt og, men den går i blåskjerm midt i installeringa. Hva kan være galt? Broren min sier jeg på få ny driver til biosen....hvordan får jeg det da? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg tror det er ram'en, for da jeg fikk den meldinga, så viste det seg at 50% av minnebrikkene var "bad blocks", så jeg bytta inn den. For å teste ram'en, bruker du memtest eller goldmemory, søk på google, så finner du de Lenke til kommentar
Mith Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hva med hardisken? Prøv å bytt enten hardisk eller RAM. Det burde hjelpe. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Du kan jo prøve å formatere harddisken! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Komplett reinstall av Windows etter en formatering i første omgang jah.. Etter det sjekk disk og RAM. Poersupply som gir humbug spenning kan også lage litt "liv" og tilslutt får du se på om HK og pros leker.. Temperaturer kan også lage mye gøy vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå