Gå til innhold

Er dette dvd-brenner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=12&s=pl

Har denne DVD-brenner, eller bare cd-brenner med dvd-leser?

Den er nok med DVD+ brenner, men jeg ville ikke ha stolt på denne annonsen.

Overskrifter viser:

"HP Pavilion zt3131

15.4" WXGA,

Centrino/P-M 1.6,

512MB,60GB,

DVD+R/RW,XPH"

... mens spesifikasjonene viser:

HP Pavilion zt3131EA C 2.4 GHz

14.1" TFT

Intel Celeron 2.4 GHz

256 MB, 1 x 20 GB

CD-RW- / DVD-ROM-kombinasjon - integrert

En liten oppdatering i annonsen ville nok ha vært fint

Lenke til kommentar

Godt observert akerb. Jeg leste bare spesifikasjonene og konkluderte med at det var dårlig prosessor, liten HD, ikke DVD-brenner og for høy pris. Når jeg ser HPs spesifkasjoner som du linket til gikk det et lys opp for meg.

FatCat: Jeg ville nok dobbeltsjekket spesifikasjonene med Komplett før jeg bestilte PCen.

Lenke til kommentar

PC`n er bestilt gjennom jobben. koster meg 130kr - skatt i mnd, det er den verdt uansett :)

Lurer kanskje litt på om den er slightly modifisert av Bravida også, en PDF jeg fikk viser at den har 801.b kort, noe som det ikke står hos HP (som jeg så iallefall)

Det direkte sitatet fra denne pdf`n sier:

"Kombinert dvd+r\rw, og cd-writer stasjon"

Er ingen guru på dvd, betyr det at man kan brenne dvd`r eller bare lese? :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ikke denne high-end? Pentium M er jo den beste bærbar-prosessoren på markedet, P-m 1.7 ligger like under 3.0 Ghz P4, og dette er en 1.6, som da ikke er mye under den på 1.7. Hva som skal til for at denne skal være high-end?

60GB harddisk er også 50% mer enn vanlige bærbare kommer med (40GB).

-nivve-

Lenke til kommentar

Dette er HP\Compaq-serien som henvender seg til "hjemme-pc" markedet. (noe som ofte vil si at ting ser veldig bra ut ved første øyekast, men ser man litt under lokket er det ikke alltid ting er fult så bra..) F.eks. PC2100 ram, 9200 grafikk 801b nett.. Absolutt ikke dårlig, men High-End er det ikke (etter min mening dog..)

Vil heller sett på Whiteboard-maskinene, mer for penga og bedre ytelse spør du meg.. :D

Lenke til kommentar

Fikk bare litt blod på tann siden jeg kjøpte min P-m 1.3 i august ifjor, med Radeon9000 grafikk, og syntes det ikke var så verst der og da :p Men, idag får man selvsagt bedre. 9600, PC2700 ram, og p-m med 533 buss kommer vel også snart. Man innser hver gang etter et år, at pc'n sin ikke er hva den var, året før :p

*snufse*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...