Gå til innhold

Volcano 12 eller mist frostbite copper


DraZeN

Anbefalte innlegg

SKal ha ny cpu kjøler, men kunne hjerne tenkt meg å ha en som jeg både kan ha stille og rimelig god kjøling, men også bråkete iblandt og veldig god kjøling, så jeg tenkte på Mist frostbite copper, eller Thermaltake volcano 12, hvilken av disse burde jeg velge ??? Syns Frostbiten var VELDIG tung..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Volcano 12, og er storfornøyd, den er enten lydløs og kjøler veldig bra, men du kan skru den opp til flymotor og kjøle ekstremt bra, den ville jeg valgt i alle fall....

 

hehe, jeg har akkurat det samme, jeg har en AMD xp 3000+ nonclocked, vulcano 12 og to kabinettvifter og CPU tempen ligger på 45 grader på 3500rpm etter et par timer battlefield.... vulcano 12 kan anbefales :thumbs:

Lenke til kommentar

eg har ein Volcano 11, den er rå :thumbup: eg har ein XP2700+ klokket opp til ein xp 3400+ og turtallet ligger på ca 2000rpm og tempen ligger på 35 grader idle og 38grader under spilling og 3dmark :thumbs: anbefalest på det sterkeste...

og den er ganske lydløs.

kabbiset mitt er eit moddet chieftech med 6 kab. vifter styrt av ein sunbeam rhoebus... det skaper god gjennomtrekk i kabbinettet...

Endret av MuD
Lenke til kommentar
eg har ein Volcano 11, den er rå  eg har ein XP2700+ klokket opp til ein xp 3400+ og turtallet ligger på ca 2000rpm og tempen ligger på 35 grader idle og 38grader under spilling og 3dmark  anbefalest på det sterkeste...

og den er ganske lydløs.

kabbiset mitt er eit moddet chieftech med 6 kab. vifter styrt av ein sunbeam rhoebus... det skaper god gjennomtrekk i kabbinettet...

 

NICE! rart 11 kanskje er bedre enn 12 da :ermm:

som sagt ligger CPU tempen min på 48 grader IDLE nå

Lenke til kommentar
SKal ha ny cpu kjøler, men kunne hjerne tenkt meg å ha en som jeg både kan ha stille og rimelig god kjøling, men også bråkete iblandt og veldig god kjøling, så jeg tenkte på Mist frostbite copper, eller Thermaltake volcano 12, hvilken av disse burde jeg velge ???  Syns Frostbiten var VELDIG tung..

Thermaltake volcano 12 er faktisk tyngre! Hele 708g,i følge Thermaltake selv... :wow:

Frostbite C veier "bare" 670g... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...