hjekker Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei alle nerder :-) Dere må hjelpe en stakkars amatør litt her. Har anskaffet bredbånd gjennom kabel-tv fra Chello. Det fulgte med et kabel-modem. Jeg vil dele nett-tilgangen til to pc-er via trådløst nettverk. Til det trenger jeg en router har jeg forstått. På komplett sine sider er det blandet sammen routere, aksesspunkt og gateways. Jeg vil ikke kjøpe feil dingseboms. Derfor lurer jeg på om noen kan si hvilket produkt jeg trenger og kanskje komme med anbefaling. Fordel om det følger nettverkskort med, men intet must. Og jeg bør vel satse på g-standard? http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...D=16&t=1735&l=3 Anyone?? Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg fikk tilsendt denne i går. Var lett å sette opp. Har støtte for 802.11.g som du burde og har også nyeste 256 bit WPA kryptering. Mine kriterier - wpa - enkel å sette opp - price / value for money - kjent produsent Skulle kanskje ønsket mer funksjonalitet rundt logging av trafikk. Smart sak også: Når du setter opp kryptering i router eksporterer du en fil som du importerer i pc kort innstillingene. på den måten vet du at det ikke skjer noe feil når du skal putte inn massevis av innstillinger likt på to forksjellige steder. Fungere bare hvis router og pc kort er levert av 3Com. Endret 12. mars 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå