odin1 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jaja. Nå var det en lokal petter smart som fikk fikset maskinen. Han vil ikke si hvordan, annet enn at han bla fjernet hele bios. Men så lenge det funker er jeg godt fornøyd!!!! Endret 25. mars 2004 av odin1 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vil ikke si hvordan? Fjernet hele BIOS? Oksebasj! Uten BIOS starter maskina i allefall ikke. Han resatte vel BIOS ved hjelp av batteriet, tenker jeg? Dermed får man opp en feilmelding i oppstart, samt muligheten til å gå inn i BIOS og justere. Fjernet BIOS, ja! Jommen sa jeg smør. -KJ Lenke til kommentar
joka Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 bios består av 2 deler... en ROM og en RAM del på en del eldre compaq'er ligger RAM delen av bios på hardisken. (skjult partisjon) om du sletter hele disken, så vil ikke den maskinen starte mer! Johnny Lenke til kommentar
odin1 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Maskinen funker iallefall helt fint nå. Vet ikke hva han gjorde, men noe riktig var det iallefall!!!! Lenke til kommentar
skywalk_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 du er klar over at biosen ligger på hardisken på compaq armada serien....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå