PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 vet bare at han har lasta ned det scriptet og at han har litt rar skrift type, det kommer også opp litt mange popups når han tar å /shois'er andre osv. triggeren?? den skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 on *:text: er en trigger, altså det som får noe til å skje.... må nok nesten ha hele scriptet for å forklare, hvis jeg klarer det da, jeg er ikke en proff scripter... men det ser ut som om ett script som setter farge på ting f.eks " color join text 14 " gjør at når noen joiner så blir den joine-teksten farge nr. 14 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 var det jeg tenkte jeg og, men det som jeg la inn i stad var alt som stod der! Han sa at det ikke var skrevet mer.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 oki, det er mulig det funker uten noe annet, men jeg kan ikke SÅ mye om scripting, jeg kan vel basic og litt til er mye jeg ikke klarer, bruker veldig lite tid på å scripte, den siste tiden har jeg bare scriptet det som står her... Lenke til kommentar
BLATZOR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis du vil ha op fra scriptet ditt så kan du skrive dette inn i remote. on *:TEXT:!op:#hw.no:{ if ( $nick == blatzor ) { /mode #hw.no +o blatzor } else { halt } } Her trenger du bare å skrive !op på kanalen. håper det virker.. Du bytter bare ut BLATZOR med ditt eget nick og HW.NO med din egen kanal Lenke til kommentar
Klette Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 smooth sikkerthet i den scriptet der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) smooth sikkerthet i den scriptet der nei... sikkerheten er og dere bør ikke paste ett slikt script... ikke kopier det heller... helst ikke se på det engang... Endret 13. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
BLATZOR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) har du/dere et script som kicker personer som bruker CAPS LOCK?? Endret 13. august 2004 av BLATZOR Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) ikke enda vent noen timer så har jeg det sikkert, er på jobb nå, så jeg kan ikke scripte så veldig mye... edit: ha laget en liten plan for scriptet nå, det kommer nok snart... Endret 13. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
BLATZOR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ok.... .. håper det ikke tar for lang tid å lage scriptet.. Lenke til kommentar
BLATZOR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) ops ble dobbelt... noen som kan slete dette inlegget.?? Endret 13. august 2004 av BLATZOR Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) on *:text:*:#:/set %uppercase $1- { if ( $isupper(%uppercase) == $true ) { /kick $chan $nick Caps lock } else { halt } } prøv dette noen, det virker ikke som om min mirc er helt i form i dag... tror det skal funke men... btw: det er fint at det har blitt litt liv i denne tråden igjen... Endret 13. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 on *:text:*:#:/set %uppercase $1- { if ( $isupper(%uppercase) == $true ) { /kick $chan $nick Caps lock } else { halt } } hm... blir ikke folk kicka hvis de bruker stor forbokstav på navn osv. da??? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 nei, har du testet det??? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 nei, har du testet det??? ja, men det funka desverre ikke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) tenkte jeg skulle puste litt liv i denne igjen... har laget v2 av det spamme-scriptet, dette har sine svake sider, men det huske mye bedre enn det jeg lagde før, hvis han som blir kicket kommer inn igjen og sier det samme som gjorde at han ble kicket så blir han kicket igjen on *:text:*:#kanal:{ /set %ok ja if ( %1rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick } if ( %2rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick } if ( %3rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick } if ( %4rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick } if ( %1rep1 == $null ) && ( %1rep2 == $null ) && ( %1rep3 == $null ) && ( %1rep == $null ) { /set %1rep $nick @ $1- | /set %line 1 | /set ok ja } if ( %line == 1 ) { if ( %1rep != $null ) && ( %1rep1 == $null ) && ( %ok == ja ) { /set %1rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } elseif ( %1rep1 == $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %1rep2 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %1rep1 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %1rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %1rep2 == %1rep1 ) { /set %1rep3 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %1rep2 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) && ( %1rep1 != %1rep2 ) { /set %1rep1 $nick @ $1- } if ( %1rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick | /set %line 2 | /set %ok nei } else { halt } } if ( %line == 2 ) { if ( %2rep != $null ) && ( %2rep1 == $null ) && ( %ok == ja ) { /set %2rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } elseif ( %2rep1 == $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %2rep2 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %2rep1 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %2rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %2rep2 == %2rep1 ) { /set %2rep3 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %2rep2 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) && ( %2rep1 != %2rep2 ) { /set %2rep1 $nick @ $1- } if ( %2rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick | /set %line 3 | /set %ok nei } else { halt } } elseif ( %line == 3 ) { if ( %3rep != $null ) && ( %3rep1 == $null ) && ( %ok == ja ) { /set %3rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } elseif ( %3rep1 == $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %3rep2 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %3rep1 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %3rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %3rep2 == %3rep1 ) { /set %3rep3 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %3rep2 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) && ( %3rep1 != %3rep2 ) { /set %3rep1 $nick @ $1- } if ( %3rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick | /set %line 4 | /set %ok nei } else { halt } } elseif ( %line == 4 ) { if ( %4rep != $null ) && ( %4rep1 == $null ) && ( %ok == ja ) { /set %4rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } elseif ( %4rep1 == $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %4rep2 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %4rep1 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) { /set %4rep1 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %4rep2 == %4rep1 ) { /set %4rep3 $nick @ $1- | /set %ok nei } if ( %4rep2 != $nick @ $1- ) && ( %ok == ja ) && ( %4rep1 != %4rep2 ) { /set %4rep1 $nick @ $1- } if ( %4rep3 == $nick @ $1- ) { /kick $chan $nick | /set %line 1 | /set %ok nei } else { halt } } } bare spør hvis det er noe edit: det er en liten bug der som jeg ikke merket, skal fikes den... Endret 1. oktober 2004 av aklla Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hm.. vi har litt problemer på en chan her. Vi har en som ikke får leava pga at bnc'en hans har hengt seg. så vi trenger en måte å få +o på.. du har ingen tips til hvordan det kan gå til? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 enten kan dere ta ned BNC, eller så kan dere kontakte chanfix, de holder vel til på #chanfix mener jeg... å ta den ned kan jeg nok ikke hjelpe dere med, da det oftest er ulovlig.... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Veit ikkje om noen spilelr Norwegian Mafia her, men legger inn en dårli gangster script i lagde her ei natt i kjeda me.. Va litt rusten på mIRC scripting så i måtte bare fixe nokka:D ;#### Forsvar Script #### /Forsvar { set %SUA $$?="Skriv inn navnet på spilleren som er under Angrep:" set %GA $$?="Skriv inn antall Gangstere som Angriper:" | set %BA $?="Balltre som Angriper:" | set %RA $?="Revolvere som Angriper:" | set %TA $?="Tommyguns som Angriper:" | set %HA $?="Hunder som Angriper:" set %GF $?="Skriv inn antall Gangstere som Forsvarer:" | set %BF $?="Balltre som Forsvarer:" | set %RF $?="Revolvere som Forsvarer:" | set %TF $?="Tommyguns som Forsvarer:" | set %HF $?="Hunder som Forsvarer:" ; /Say 7Spiller under angrep:4 %SUA /Say Oversikt: G / B / R / T / H /say 4Angrep: %GA / %BA / %RA / %TA / %HA /say 3Forsvar: %GF / %BF / %RF / %TF / %HF ; /say - set %G $calc(%GA - %GF) | set %B $calc(%BA - %BF) | set %R $calc(%RA - %RF) | set %T $calc(%TA - %TF) | set %H $calc(%HA - %HF) /timer1 1 3 /stats } ; ;;#### Stats Script #### /stats { if (%G == 0) /say 3Vi har likt med Gansgtere! if (%G > 0) /Say 4Vi ligger under med %G Gangstere if (%G < 0) /say 3Vi leder med %G Gangstere! ; if (%B == 0) /say 3Vi har likt med Balltre! if (%B > 0) /Say 4Vi ligger under med %B Balltre if (%B < 0) /say 3Vi leder med %B Balltre! ; if (%R == 0) /say 3Vi har likt med Revolvere if (%R > 0) /Say 4Vi ligger under med %R Revolvere if (%R < 0) /say 3Vi leder med %R Revolvere! ; if (%T == 0) /say 3Vi har likt med Tommyguns! if (%T > 0) /Say 4Vi ligger under med %T Tommyguns if (%T < 0) /say 3Vi leder med %T Tommyguns! ; if (%H == 0) /say 3Vi har likt med Hunder! if (%H > 0) /Say 4Vi ligger under med %H Hunder if (%H < 0) /say 3Vi leder med %H Hunder! } Det dette scriptet gjør er enkelt å grett å regne ut noen variabler eller ka det heter:P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 veldig bra jobber forresten med ett nytt script, vet ikke om jeg skal legge det ut her eller hva jeg skal, det blir brukt under TG i år, på en av de største kanalene utenom #tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå