aklla Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 merkelig, det samme har skjedd med flere jeg har laget script til, de virker helt fint hos meg, men ikke hos andre.... Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kanskje jeg har feil script da? Nnscript her Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 bruk mirc, det kan du laste ned her, mirc helt standard mirc. det er mulig det er sperre for vanelige script i nnscript Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) oki, det er funker, men det er langt ifra slik det skal, sitter å prøver å få det til å funke sånn ganske bra nå... her er en som funker litt bedre(fortsatt ikke bra) on *:text:*:#asdsa:{ if ( %rep1 == $null ) { /unset %rep1 | /unset %rep1nick | /set %rep1 $1- | /set %rep1nick $nick | halt } elseif ( %rep1 != $null ) { if ( %rep1nick == $nick) { if ( %rep1 == $1- ) { /unset %rep1 | /unset %rep1nick | /kick $chan $nick du repeterte, det er ikke lov } else { halt } else { halt } } else { halt } } } Endret 25. mai 2004 av aklla Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hvordan i all verden kicker jeg for caps lock? Jeg blir UTR LIG lei når noen bruker caps lock... Endret 25. mai 2004 av Icecoke Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg og mine spm. Nå lurer jeg vel på om du kan kicke et nick som er banna, rett etter det blir banna. Så rett etter det blir bannet blir det kicka av meg. + Hvordan jeg etter en hvis antall tid unbanner det igjen Takk for meg Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 on *:text:**:?:{ msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite if ( $nick == %rep1 ) { k $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick } } Noen som vet hvordan jeg kan få den der til å virke, ser sikkert litt bomba ut. Men jeg er ikke spesielt god i scripting heller da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 on *:text:**:?:{ msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite if ( $nick == %rep1 ) { k $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick } } Noen som vet hvordan jeg kan få den der til å virke, ser sikkert litt bomba ut. Men jeg er ikke spesielt god i scripting heller da on *:text:**:?:/msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite | { if ( $wildsite == %rep1 ) { /kick $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick } else (halt) } finn dine egene feil her, det er noen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 du sa noen om tidsbestemt banning, her er det: /ban -u600 #hardware.no [email protected] -u1 er ett sec -u600 er 600 sec(10 min) kickescript er jeg ikke helt sikker på... jeg er ikke 1337 über scripter bare så dere vet det... Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 du sa noen om tidsbestemt banning, her er det: /ban -u600 #hardware.no [email protected] -u1 er ett sec -u600 er 600 sec(10 min) kickescript er jeg ikke helt sikker på... jeg er ikke 1337 über scripter bare så dere vet det... Når det står [email protected], da må jeg skrive inn hele hosten selv da? Er det ikke noen enklere måte da, f. eks. i remote? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 du kan jo bruke $wildsite eller $address Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Blir det /mode $chan +b $wildsite da eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 hmm det er vist /ban -u300 host Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jauda, men jeg tenker i remote! Går forslaget mitt da? Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) /tlf /url -n http://www.gulesider.no/gsi/numberSearch.do;jsessionid=aAvD7xFelV17?drill=&spraak=1&tel= $+ $1 | msg $me $1 /navn url -n http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do;jsessionid=aAvD7xFelV17?mode=&li loadbuf @kickrsns script\txt\kickmsg.txt Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke? Edit: Fant det ut. Men da har jeg et nytt spm. Hvordan lage sånn at hvis det er 2 ord? Med %20 og sånt. ---------> http://www.ircspy.com/search.asp?searchtext=big%20fish Endret 1. juni 2004 av Icecoke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Jauda, men jeg tenker i remote! Går forslaget mitt da? er ikke sikker på om -u funker der, du må nok sette opp noe som teller ned, er ikke sikker på åssen man gjør det Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke? den skjønnte jeg ikke helt Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jauda, men jeg tenker i remote! Går forslaget mitt da? er ikke sikker på om -u funker der, du må nok sette opp noe som teller ned, er ikke sikker på åssen man gjør det Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke? den skjønnte jeg ikke helt Det er med ircspy trenger du ikke tenke på, men hvordan lager jeg et /alias med IF, sånn at der det er mellomrom skal det bli text%20text. Og det der med remoten, går dette: on *:text:*:#IKKE.SNAKK:/mode $chan +b $wildsite | k $chan $nick | timer 1 10 -b $wildsite Eller må jeg bruke noe annet? - $banmask elns? Lenke til kommentar
aknutsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei! Jeg ser på mange kanaler i mirc at de setter en ny limit ( +l ) etter noen har joina. How to do it? And why? Sånn at de ikke skal bli storma? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 On *:JOIN:#mychan: { /var %limit %limit +1 | /mode +l %limit | halt } hvor du setter %limit til hvor mange brukere det er i kanalen når du starter scriptet. Fungerer sikkert ikke helt sånn som jeg skrevet, men det burde få deg på sporet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hei! Jeg ser på mange kanaler i mirc at de setter en ny limit ( +l ) etter noen har joina. How to do it? And why? Sånn at de ikke skal bli storma? det er for å minske sjangsen for takeover, da de som prøver å ta over ofte bruker 20-50 boter(eller mer) for å ta over en kanal, hvis det er limit på kanalen, så får ikke så mange joinet, og opene får tid til å reagere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå