Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oki, det er funker, men det er langt ifra slik det skal, sitter å prøver å få det til å funke sånn ganske bra nå...

her er en som funker litt bedre(fortsatt ikke bra)

on *:text:*:#asdsa:{
 if ( %rep1 == $null ) { /unset %rep1 | /unset %rep1nick | /set %rep1 $1- | /set %rep1nick $nick | halt }
 elseif  ( %rep1 != $null ) {
   if ( %rep1nick == $nick) {
     if ( %rep1 == $1- ) { /unset %rep1 | /unset %rep1nick | /kick $chan $nick du repeterte, det er ikke lov }
     else { halt }
   else { halt } }
 else { halt } } 
}

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg og mine spm. Nå lurer jeg vel på om du kan kicke et nick som er banna, rett etter det blir banna. Så rett etter det blir bannet blir det kicka av meg. + Hvordan jeg etter en hvis antall tid unbanner det igjen :) Takk for meg :D

Lenke til kommentar

on *:text:**:?:{
 msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite
 if ( $nick == %rep1 ) { k $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick }
}

Noen som vet hvordan jeg kan få den der til å virke, ser sikkert litt bomba ut. Men jeg er ikke spesielt god i scripting heller da :p

Lenke til kommentar
on *:text:**:?:{
 msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite
 if ( $nick == %rep1 ) { k $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick }
}

Noen som vet hvordan jeg kan få den der til å virke, ser sikkert litt bomba ut. Men jeg er ikke spesielt god i scripting heller da :p

on *:text:**:?:/msg $chan $nick $+ , ikke bruk farge! | /set %rep1 $wildsite | {
 if ( $wildsite == %rep1 ) { /kick $chan $nick Jeg sa jo at du ikke skulle bruke farger $nick }
else (halt)
}

finn dine egene feil her, det er noen...

Lenke til kommentar

/tlf /url -n http://www.gulesider.no/gsi/numberSearch.do;jsessionid=aAvD7xFelV17?drill=&spraak=1&tel= $+ $1 | msg $me $1

/navn url -n http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do;jsessionid=aAvD7xFelV17?mode=&li  loadbuf @kickrsns script\txt\kickmsg.txt

Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke? :hmm:

Edit: Fant det ut. Men da har jeg et nytt spm. Hvordan lage sånn at hvis det er 2 ord? Med %20 og sånt.

---------> http://www.ircspy.com/search.asp?searchtext=big%20fish

Endret av Icecoke
Lenke til kommentar
Jauda, men jeg tenker i remote! :p Går forslaget mitt da? :hmm:

er ikke sikker på om -u funker der, du må nok sette opp noe som teller ned, er ikke sikker på åssen man gjør det

Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke?

den skjønnte jeg ikke helt :hmm:

Lenke til kommentar
Jauda, men jeg tenker i remote! :p Går forslaget mitt da?  :hmm:

er ikke sikker på om -u funker der, du må nok sette opp noe som teller ned, er ikke sikker på åssen man gjør det

Det er en ting som går an, men hva skal jeg gjøre på www.ircspy.com, for å få det til å funke?

den skjønnte jeg ikke helt :hmm:

Det er med ircspy trenger du ikke tenke på, men hvordan lager jeg et /alias med IF, sånn at der det er mellomrom skal det bli text%20text.

Og det der med remoten, går dette:

on *:text:*:#IKKE.SNAKK:/mode $chan +b $wildsite | k $chan $nick | timer 1 10 -b $wildsite 

Eller må jeg bruke noe annet? - $banmask elns?

Lenke til kommentar

On *:JOIN:#mychan: { /var %limit %limit +1 | /mode +l %limit | halt }

hvor du setter %limit til hvor mange brukere det er i kanalen når du starter scriptet. Fungerer sikkert ikke helt sånn som jeg skrevet, men det burde få deg på sporet :)

Lenke til kommentar
Hei! Jeg ser på mange kanaler i mirc at de setter en ny limit ( +l ) etter noen har joina. How to do it? :p And why? Sånn at de ikke skal bli storma?

det er for å minske sjangsen for takeover, da de som prøver å ta over ofte bruker 20-50 boter(eller mer) for å ta over en kanal, hvis det er limit på kanalen, så får ikke så mange joinet, og opene får tid til å reagere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...