knutroe Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 er det noen som har noe erfaring eller meninger om chieftec full tower? tenkte litt på et sånt blått ett..... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har nå 2 cd-rom`er, 7 hardisker, og 2 PSU`er i den kassen. + Ett xx Antall vifter. Hvis du vill bruke kassen din til lagring så er den genial. Hvis du vil ha den med på lan så veier den 28 Kg med alt. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 se om du klarer å få tak i et Yeon Yang cube server tower i stedet for.... mindre men like mye plass omtrent, men looken er kulere Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 zykes jeg har prøvd men så ut som databutikken.no var de eneste som hadde den og den har dem ikke lenger de kabinetta er syk råe Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) ser ut til at komplett.no gjerne er villige til å ta inn et par godt at verden i dag har e-mail legg meg til raider i msn.... og vi kan se om jeg kan skaffe deg et [email protected] Endret 12. mars 2004 av zykes Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Etter dagens stilige kabinett-standard, så er ikke Chieftec noe å satse på egentlig. Men ja, toweret leverer, det er stort, har mye plass, og er lett å modde. Jeg ville kjøpt et stiligere kabinett, men det er bare min mening. [innrømme] Jeg har det selv... [/innrømme] Edit: Leifern.. Endret 23. mars 2004 av atrax Lenke til kommentar
jankr Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Chieftec er genialt om du ikke har tenkt å flytte PC'n mye rundt. Det veier MYE om du kjøper det i stål (ca 15kg tomt), men jeg tror det finnes i aluminium oxo. Det er stort nok til å bo i, og har mange smarte løsninger. eneste minus er at HK-plata ikke kan taes ut. Er du hendig med verktøy er det i tillegg stort potensial for designforbedringer (les Casemod) . Om dette er en fordel eller ulempe vet bare du EDIT: denne posten kom ca 3 min for sent.... Endret 12. mars 2004 av jankr Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 http://yycase.com/products/yy0221.htm ta en titt på det heller Yeong Yang Cube server tower! G O D plass! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hadde før et Chieftec Full/Big tower Blue. I begynnelsen elsket jeg kabinettet, og ville aldri ha byttet, men etter å ha vært på lan et par ganger så innså jeg hvor stort dette egentlig var. Jeg fikk aldri utnyttet plassen, kabinettet var rett og slett for tungt for meg. Men så hadde jeg riktignok ikke mange enheter på den tiden. Men kabinettet er tungt som bare det, og en rygg eller to ødelagt skal du ikke se bort ifra Jeg hadde heller sett på et mindre kabinett, i hvertfall aliminiumsversjonen, men den koster såpass at man like godt kan kjøpe virkelig kvalitetskabinetter som Lian Li. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Sier bare en ting... hold deg vekke fra chieftec!!! de er farlige i trapper Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 http://yycase.com/products/yy0221.htm ta en titt på det heller Yeong Yang Cube server tower! G O D plass! Se bort fra at det ser ut som en microbølge-ovn er dette en av de mest praktiske kabinett jeg har sett. Har du flere linker til gode løsninger så post dem. Har selv big tower utgaver av både Chieftech og Aopen.Anbefaller begge. Tunge ja,men pc-byggernes favoritter. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg får et gratis nå fra yeong yang... happy !!! MOD MOD MOD Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg får et gratis nå fra yeong yang... happy !!! MOD MOD MOD Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 skal skrive en test eller ikke akkurat gratis, må betale 40% Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 http://yycase.com/products/yy0221.htm ta en titt på det heller Yeong Yang Cube server tower! G O D plass! Se bort fra at det ser ut som en microbølge-ovn er dette en av de mest praktiske kabinett jeg har sett. Har du flere linker til gode løsninger så post dem. Har selv big tower utgaver av både Chieftech og Aopen.Anbefaller begge. Tunge ja,men pc-byggernes favoritter. likte ikke designet på det der japse - greiern, men sikkert fint å bygge i Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 her er bilde av det: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01BLD kjenner en som skal selge et. kan kjøpe det for 300-400. hva syns dere? + en ting til: får man god lufting i et slikt kabinett, og lavere temp? Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Etter dagens stilige kabinett-standard, så er ikke Chieftec noe å satse på egentlig. Men ja, toweret leverer, det er stort, har mye plass, og er lett og modde. Jeg ville kjøpt et stiligere kabinett, men det er bare min mening. [innrømme] Jeg har det selv... [/innrømme] ganske fine kabinetter det da, eller? skjønner ikke hva som er galt med det Lenke til kommentar
jankr Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 her er bilde av det: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01BLDkjenner en som skal selge et. kan kjøpe det for 300-400. hva syns dere? + en ting til: får man god lufting i et slikt kabinett, og lavere temp? Du bør absolutt slå til ! Er det med en ok PSU også er det et røverkjøp. I "standard" kabinettet er det plass til 1x 120mm vifte over PSU, 2x80mm bak og 3x80mm foran nede. Tror det skulle holde for de fleste.. I tillegg er det noen som leveres med 80mm vifte i døra sånn som på bildet. Fyller du boksen med vifter får du nok luft, men bør vurdere hørselvern.. 2 vifter foran som blåser luft inn over diskene samt en bak som blåser ut bør funke greit nok. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 dette er nok det beste kjøpet av server//maxi tower som det går an!! Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) yeong yang kommer gjerne microplex til å ta inn nå hurra for meg!!! Endret 18. mars 2004 av zykes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå