Kromstag Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Skal eg bruke vanlege straumkontakter eller dei som fylgde med SATA Harddisken? Harddisken støtter begge deler. Kva er forskjellen mellom dei? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ingen annen forskjell enn at man bedrer luftgjennomstrømningen i kabinettet ditt. Bruk SATA.......... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Når det gjelder strømkontaktene er det da komplett likegyldig for både luftstrømmen og harddisken hvilken type du bruker. Personlig bruker jeg s-ata kontakten bare fordi den ser mer high-tech ut Edit: Glemte å si at du aldri må bruke begge samtidig! Endret 12. mars 2004 av aschj Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ok. det er jo ein splitter på den og, så då sparer eg ein kontakt vist eg har 2 SATA disker. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 personlig bruker jeg "en god gammeldags" strømkontakt på min raptor. Det går for det samme, og det med bedre luftgjennomstrømning pga. den ene kontakten er bare humbug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå